Napraat & foto topic Exoknaag 01/04/2012

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: I

Christof
Leeftijd: 40

Napraat & foto topic Exoknaag 01/04/2012

Bericht door Christof » 01 apr 2012, 13:18

Hier kan je terecht met al je verhalen / ervaringen / indrukken en foto's van de Exoknaag 01/04/2012 :-)

Groetjes van Christof en een pootje van de katten Missy en Romeo! *hamsterloos na 7jr*

Malu
Hamsters: 1
Leeftijd: 22

Re: Napraat & foto topic Exoknaag 01/04/2012

Bericht door Malu » 01 apr 2012, 15:29

Ik ben onderweg naar huis! Eerst een uur bezig geweest om al mijn spullen kwijt te raken :lol:, vervolgens een tijd bij de forumtafel staan hangen en een rondje gelopen. Mijn dierenarts was er ook, heel gezellig, en heb nog met wat mensen staan praten. Vond het een hele geslaagde Exo :D
Liefs Malu, en de hamsters Tequila en Frappy, en een pootje van Sokka!
♥ Slaap zacht liefjes.. † ♥
You always regret most what you don't say.

Iris.
Hamsters: 0

Bericht door Iris. » 01 apr 2012, 15:37

Vond het ook een geslaagde exo. Heb hele tijd met Iris1993 gepraat en samen wat rondgelopen! Voelde me deze keer minder onzeker en heb dus ook een hele poos bij de forumtafel gestaan :)

En er was iemand met een heel mooi hamstertje. Weet alleen haar naam niet. Verder heb ik dan dus ook nog Mila, Vera en Toon gezien/gesproken!
Katjes Kenai & Benji

Iris. Pictures
Iris. Flickr

Lieeeza

Bericht door Lieeeza » 01 apr 2012, 15:53

Het was een leuke exo, leuke mensen en natuurlijk omdat ik nu eindelijk mn koppeltje heb :+:
Een aantal mensen herkend, maar niet tegen iedereen wat gezegd!
Laatst gewijzigd door Lieeeza op 01 apr 2012, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Ilse
Leeftijd: 30

Bericht door Ilse » 01 apr 2012, 15:56

Ik ben weer terug!
Dit keer met heel weinig mensen gesproken, zeker vergeleken bij vorige keer.
Heb wel nog met Iris 1993 gepraat! Verder was ik met vriendinnen dus heb vooral met hen gelopen.
Ik was dit keer vrij snel uitgekeken, hoewel het op zich wel een mooie zaal was.
Ik had heel bijna een mooi dametje van rebas meegenomen, maar toch maar niet gedaan.
Ook super mooie muisjes gezien! Vond het aanbod van muisjes en ratjes heel groot, hamsters vond ik minder. Is vaker zo, weet ik, maar vond het qua hamsters nu echt niet veel.
Wel 2 stokstaartjes gezien, heel schattig!
Ik ben even heel kort door 1 reptielenzaal gegaan, maar ik voel me daar echt niet op mn gemak. Wel nog leuke schildpadjes gezien! En fretjes.

Iris.

Bericht door Iris. » 01 apr 2012, 15:58

Stokstaartjes? Waar dan? Ik vind die er zo lief uitzien.
Katjes Kenai & Benji

Iris. Pictures
Iris. Flickr

Ilse
Leeftijd: 30

Bericht door Ilse » 01 apr 2012, 16:01

In de rij tegen de achterste muur aan. Zelfde rij als de uilen. Was ergens schuin tegenover de forumtafel.
Hij had ook eekhoorntjes en nog wat dieren.

Iris.

Bericht door Iris. » 01 apr 2012, 16:06

Hmm die heb ik gemist dan!
Katjes Kenai & Benji

Iris. Pictures
Iris. Flickr

Toon.
Hamsters: Xem, †April en †Pyriet
Leeftijd: 20

Bericht door Toon. » 01 apr 2012, 16:20

Ik heb me gemeng in heel wat gesprekken geloof ik :bloos: . Het was echt heel leuk! Leuker dan in december. Xem is heel erg lief en ik heb twee cavia's nu! Ik heb me echt ingehouden en heb alleen voer-aanvulling en een Sputniks gekocht.
Greetz van mij,
en Xem(mie)!
Pyriet, je bent hier in m'n hart, kom je terug bij mij?
†April en (†)Pyriet voor altijd in mijn hart.

Scofel
Leeftijd: 25

Bericht door Scofel » 01 apr 2012, 16:22

Zo ik ben ook weer thuis, wel wat mensen herkend maar eigenlijk niks gezegd haha. Ik vond het erg leuk, vooral de uilen vond ik heel gaaf om te zien. Ik heb een geslaagde dag gehad in ieder geval!

Malu
Hamsters: 1

Bericht door Malu » 01 apr 2012, 16:27

Toon. schreef:Ik heb me gemeng in heel wat gesprekken geloof ik :bloos: . Het was echt heel leuk! Leuker dan in december. Xem is heel erg lief en ik heb twee cavia's nu! Ik heb me echt ingehouden en heb alleen voer-aanvulling en een Sputniks gekocht.
Ik denk dat ik jou heb gezien! Was jij die jongen die met Nona over cavia's stond te praten? Dat ze zei dat zij met 12 cavia's en in een dierenasiel werken toch wel wat over cavia's zou moeten weten?

Verder heb ik heel wat mensen gezien maar niet zoveel mensen gesproken. Zal ik ze even opnoemen? :mrgreen: Heb Mila, Sanne, Nona, Marrie, Nina, Vera, Marieke, Denise, Miriam, Kelly, Netty, Joyce, Nella, Angelique, Sylvana, Maxime, en volgens mij dus Toon gezien/gesproken.
Vond Riley van Nona echt een schatje en ik heb ook nog even bij Kyra bij Kelly en Netty mogen kijken :+: Wat een schattig ding, je zou haar zou meenappen.

Trouwens Marrie, was jij met je zusje? Ik zag jou de hal uitlopen met een meisje wat echt heel erg op jou leek :mrgreen:
Liefs Malu, en de hamsters Tequila en Frappy, en een pootje van Sokka!
♥ Slaap zacht liefjes.. † ♥
You always regret most what you don't say.

sylvana900

Bericht door sylvana900 » 01 apr 2012, 16:27

Wij zijn ook weer thuis, later weg gegaan dan we eerst gepland hadden, maar ik zelf was erg moe en mijn vader ook :lol: dus zijn we wat langer op bed blijven liggen. Wel een heel lief wildkleur rusje (man) overgenomen :+: (Moet nog een naam verzinnen, dacht eerst aan April (Eepril) maar het is een man dus dat kan niet hé :lol:) en nog een looprad overgenomen van Malu. Verder niks gekocht, door de reptielenzaal een paar keer gelopen en 2x door de knaagdierenzaal. Niet bij het hamsterforum blijven plakken dit keer :bloos:. Veel leuks gezien, ook nog een superschattig rusje van een hamstery (even de naam kwijt), maar niks gekocht verder nog. Op de terugweg naar de auto ook nog even Mila zien sjouwen met twee mary's die ik wel meteen herkende. Ik zal vast nog wel wat mensen zijn tegen gekomen, maar ik heb daar eigenlijk heel weinig op gelet Sorry! :bloos:. Is wel weer voor herhaling vatbaar :D

Toon.
Hamsters: Xem, †April en †Pyriet
Leeftijd: 20

Bericht door Toon. » 01 apr 2012, 16:28

Malu schreef:
Toon. schreef:Ik heb me gemeng in heel wat gesprekken geloof ik :bloos: . Het was echt heel leuk! Leuker dan in december. Xem is heel erg lief en ik heb twee cavia's nu! Ik heb me echt ingehouden en heb alleen voer-aanvulling en een Sputniks gekocht.
Ik denk dat ik jou heb gezien! Was jij die jongen die met Nona over cavia's stond te praten? Dat ze zei dat zij met 12 cavia's en in een dierenasiel werken toch wel wat over cavia's zou moeten weten?

Verder heb ik heel wat mensen gezien maar niet zoveel mensen gesproken. Zal ik ze even opnoemen? :mrgreen: Heb Mila, Sanne, Nona, Marrie, Nina, Vera, Marieke, Denise, Miriam, Kelly, Netty, Joyce, Nella, Angelique, Sylvana, Maxime, en volgens mij dus Toon gezien/gesproken.
Vond Riley van Nona echt een schatje en ik heb ook nog even bij Kyra bij Kelly en Netty mogen kijken :+: Wat een schattig ding, je zou haar zou meenappen.

Trouwens Marrie, was jij met je zusje? Ik zag jou de hal uitlopen met een meisje wat echt heel erg op jou leek :mrgreen:
Dat klopt!
Greetz van mij,
en Xem(mie)!
Pyriet, je bent hier in m'n hart, kom je terug bij mij?
†April en (†)Pyriet voor altijd in mijn hart.

>lisanne<
Hamsters: 1, Siouxs
Leeftijd: 25

Bericht door >lisanne< » 01 apr 2012, 16:35

Ahh, ik baal dat ik het gemist heb! Dus mensen met foto's, postennnn! :D Ik ben nieuwschierig!! :)
†Yuki, Gabber, Pako, Maylo, Tigo, Moja, Frodo, Duna, Magnum, Delayla, Lars, Midas, Bob, Tijs, Gary, Mukluk, Sitka, Robbie†
Sorry, Ik heb last van dyslexie!

Annee
Leeftijd: 24

Bericht door Annee » 01 apr 2012, 16:39

ik ben toch ook maar heel eventjes gegaan!.. toch nog verliefd geworden op een hamstertje, een heel mooi dove driekleurtje! :+: (althans, volgens mij was het die kleur) alleen was haar oogje een beetje dicht en dik dus toch maar niet meegenomen!.

Plaats reactie