N.K.V. Clubdag 2012

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: I

Plaats reactie
Martin Braak
Beheerder
Leeftijd: 44

N.K.V. Clubdag 2012

Bericht door Martin Braak » 28 apr 2012, 07:50

Ik plaats hier de uitnodiging van de N.K.V. Clubdag. Dit keer kunnen zowel leden als niet leden komen. Het wordt op de bekende school in Barneveld gehouden en er vindt ook een rondleiding bij de dieren plaats. Het is een hele leuke gelegenheid om NKV beter te leren kennen en fokkers & liefhebbers te ontmoeten.

Uitnodiging

Op zaterdag 2 juni houdt de N.K.V. weer haar jaarlijkse clubdag. Dit jaar voor zowel leden als voor niet-leden! Iedereen is welkom!

Om 10.00 is de zaal open en om 10.30 zal het programma beginnen. We beginnen met de uitreiking van het jaarboek 2011. Daarna is er een korte informatieve bespreking over het gesprek van de N.K.V. met de K.L.N. welke op 21 april 2012 plaatsgevonden heeft.

Om 12.00 zal René Bastiaans een lezing houden over de voeding van knaagdieren in het algemeen.

Tussen de middag is er een gratis lunch, aangeboden door de N.K.V. Wie mee wil eten moet zich wel even van te voren opgeven via secretaris@kleineknaagdieren.nl.

Na de lunch start de keuring. Inzenden is gratis. Ieder inzender mag maximaal vijf dieren inzenden. De keuring wordt gedaan door Anneke Vermeulen. Niet-leden kunnen tijdens deze keuring leren hoe een keuring gedaan wordt door het zelf met behulp van de standaard ook eens te proberen. Inzenden kan gedaan worden op secretaris@kleineknaagdieren.nl.

Tijdens de keuring is er de mogelijkheid om je dier te laten fotograferen door onze eigen clubfotograaf Martin Braak. Om 16.00 zal de prijsuitreiking plaatsvinden, waarna om 16.30 de clubdag ten einde is.

Tijdens de clubdag is er de mogelijkheid om onder begeleiding de dieren van school te bekijken. Tevens kunnen dieren en toebehoren verkocht worden. Ook zullen de laatste spullen van het promotieteam verkocht worden tegen zeer aantrekkelijke prijzen.

Programma:

10.00 Zaal open
10.30 Uitreiking en Presentatie jaarboek 2011
11.00 Informatieve bespreking over het gesprek van de N.K.V. met de K.L.N.
12.00 Lezing door René Bastiaans
13.00 Lunch pauze
13.30 Keuring
16.00 Prijsuitreiking keuring
16.30 Sluiting

13.30-16.00 Overige activiteiten:
- maken van foto's van je dier door Martin Braak
- Rondleiding PTC+
- Verkoop spullen en dieren

Chanine
Hamsters: 5 hammies :D
Leeftijd: 29

Re: N.K.V. Clubdag 2012

Bericht door Chanine » 29 apr 2012, 16:16

Hmm opzich wel erg intressant, zal kijken of het me misschien lukt dan te komen :D
R.I.P Mambo, R.I.P Xandra, R.I.P Xania, R.I.P Minky
En hamster knuffels van:
Rusje: Xena, Lizzy, Winky en Mirella.
Syrtje: Gizmo.

Kiwi fr
Hamsters: 8 dwerg hamsters

Bericht door Kiwi fr » 29 apr 2012, 16:32

De lezing van 12 uur ,kan die gefilmd of uitgezonden worden op internet ?
Zouden we een we een reportage van deze dag kunnen verwachten ?

Zo ja ,zou je ons op de hoogte willen houden ? Thanks

Alvast veel succes gewenst. :zwaai:
Tinny, Snowy, Billy, Blinny ,Blossom Immy ,Tweeky ,Mini-Be

Mijn site over mijn hamsters;http://hamster-land-kiwi.jimdo.com/

Martin Braak
Beheerder

Bericht door Martin Braak » 01 mei 2012, 06:56

Verslagen en rapportages van vorige keren kan je op de NKV site vinden. Het wordt denk ik niet gefilmd lol.

Kiwi fr

Bericht door Kiwi fr » 03 mei 2012, 10:23

Martin Braak schreef:Verslagen en rapportages van vorige keren kan je op de NKV site vinden. Het wordt denk ik niet gefilmd lol.
OK ,thanks.
(Had de site de van de NVK ondertussen gevonden. :zwaai: )

Martin Braak
Beheerder

Bericht door Martin Braak » 26 mei 2012, 10:34

Even ter herinnering en wat extra informatie, deze mail is onlangs naar de NKV leden gestuurd:

Op zaterdag 2 juni a.s. houdt de NKV haar jaarlijkse clubdag. Naast diverse andere activiteiten houden we ook een keuring voor leden en niet-leden. Dus ben je nieuwsgierig naar een keuring en wil je weten hoe alles werkt, of ben je nieuwsgierig naar wat voor kwaliteit je dieren hebben kom dan naar deze dag! Inzenden kan nog steeds op deze ontzettend leuke dag, sluitingsdatum is op donderdag 31 Mei. Je mag vrijblijvend en gratis 5 dieren meenemen om te laten keuren. Er is de mogelijkheid om zelf dieren te keuren onder begeleiding van Anneke Vermeulen. Wil je dit eens zelf ervaren dan kun je je daarvoor opgeven.

Naast de keuring zijn er ook andere activiteiten: onder begeleiding kun je de vele verschillende dieren van het PTC+ bekijken, er is de mogelijkheid om dieren te kopen en te verkopen, de NKV zal haar “oude” promotiespullen verkopen tegen spotprijzen, er is de mogelijkheid om je dier in een heuse fotostudio te laten fotograferen door onze eigen clubfotograaf Martin Braak en het jaarboek 2011 zal uitgereikt worden.

Om ongeveer 12.00 uur zal René Bastiaans een lezing houden over de voeding van onze knaagdieren.

Onze clubdag meemaken? Als je met de keuring mee wilt doen, vergeet je dan niet in te schrijven! Daarnaast verzoeken we leden en niet-leden die willen komen zich ook op te geven als je tussen de middag gebruik wilt maken van de lunch. Dit i.v.m. het inkopen van broodjes etc. Inschrijven kan op: secretaris@kleineknaagdieren.nl

Programma:
10.00 Zaal open
10.30 Uitreiking en Presentatie jaarboek 2011
11.00 Informatieve bespreking over het gesprek van de NKV met de KLN
12.00 Lezing door René Bastiaans
13.00 Lunch pauze
13.30 Start keuring
13.30-16.00 Overige activiteiten
16.00 Prijsuitreiking keuring
16.30 Sluit

Kiwi fr

Bericht door Kiwi fr » 26 mei 2012, 21:54

Heel tof programma.
Succes.
(Spijtig dat ik te ver woon ,en dat het hier niet bestaat.)

Plaats reactie