Vind ik niet leuk.Jenna schreef:Ik wacht nog even komende week af, jongens. Heb ruzie met m'n lichaam en zoals ik me nu voel, zit het er niet in.
Moet maandag en woensdag weer naar het ziekenhuis, dat wacht ik nog even af en dan laat ik weten of ik meega, maar ik vrees van niet
Meeting Efteling 14 juli
Moderator: I
Re: Meeting Efteling 14 juli
Ik zou wel kunnen/mogen denk ik maar dan ben ik een van de jongste en dat vind ik eng haha :3
Als je wil en mag: gewoon met ons mee gaan! 

- Jenna
- Hamsters: Lexi en Archimedes
- Leeftijd: 26
- Contacteer:
Hier nu officieel een 'nee'...
Sorry!

♥ Liefs Jenna, Miek en mini (e.t.a. 10-2018) ♥
♥ Lexi en Archimedes ♥
† Slaap zacht, lieve schatten †
♥ Noa, voor altijd in mijn hart ♥
♥ Lexi en Archimedes ♥
† Slaap zacht, lieve schatten †
♥ Noa, voor altijd in mijn hart ♥
Jammer meis... maar ik snap het volkomen. 

Sorry maar als het weer echt blijft zoals het nu voorspelt is dan wacht ik liever :$ (volgens weer.nl valt er 15mm en is het alleen maar regen..)
- LadyBee
- Hamsters: genoeg..
- Leeftijd: 28
Hier ookIris. schreef:Sorry maar als het weer echt blijft zoals het nu voorspelt is dan wacht ik liever :$ (volgens weer.nl valt er 15mm en is het alleen maar regen..)

begrijpelijk Jenna

Groetjes van Marielle en de hammies
http://hamsterytheloveboat.joswouters.nl
http://hamsterytheloveboat.joswouters.nl
Ja maar er wordt al de hele week regen voorspelt... Hier schijnt nu de zon. 

Hier regent het dat het giet... word er niet vrolijk van...
- Stephanie.
- Hamsters: 4
- Leeftijd: 23
Vind het een beetje lullig om nu zelf af te haken, maar sorry
Vrienden van ons komen uitgerekend deze zaterdag, en aangezien ik ook niet op hun bruiloft kan zijn wil ik hun toch nog graag een keer zien. (We zien ze normaal al maar 2 keer per jaar, vandaar..)
Mocht er iemand dus interesse hebben in een efteling kaartje met korting (23 euro), geldig t/m 7 november, dan mag ie die van mij overnemen

Vrienden van ons komen uitgerekend deze zaterdag, en aangezien ik ook niet op hun bruiloft kan zijn wil ik hun toch nog graag een keer zien. (We zien ze normaal al maar 2 keer per jaar, vandaar..)
Mocht er iemand dus interesse hebben in een efteling kaartje met korting (23 euro), geldig t/m 7 november, dan mag ie die van mij overnemen

Liefs, Stephanie, rusje Sofia, Syr Skye & Konijntjes Billie Joe & Ginny!
Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
Ik ga sowieso. Ik heb dat kaartje en nu ga ik ook. Ga niet mijn geld weggooien, daar vindt ik het net iets teveel geld voor.
Daarom heb ik juist gewacht met het kopen van mijn kaartje.
Want als het echt heel de dag regent dan vind ik het zonde van mijn geld...
Want als het echt heel de dag regent dan vind ik het zonde van mijn geld...
- Marin B
- Leeftijd: 27
- Contacteer:
Eerst maar even donderdag/vrijdag afwachten. Niks is zo veranderlijk als het weer in Nederland 
Edit: en daarbij vind ik een buitje op z'n tijd persoonlijk niet zo'n ramp (en dan is het misschien nog een beetje rustig voor een weekend in Juli), als het maar niet de hele dag strot regent...

Edit: en daarbij vind ik een buitje op z'n tijd persoonlijk niet zo'n ramp (en dan is het misschien nog een beetje rustig voor een weekend in Juli), als het maar niet de hele dag strot regent...
Groetjes van Marin
Dat bedoel ik dus 
Kijk een buitje gaat maar als het echt zo heel de dag door blijft regenen of stortregenen nee dan ga ik niet mee..
Sorry daarvoor (vooral omdat dit het idee van Anne en mij was)

Kijk een buitje gaat maar als het echt zo heel de dag door blijft regenen of stortregenen nee dan ga ik niet mee..
Sorry daarvoor (vooral omdat dit het idee van Anne en mij was)