Goed verblijf?

Wissel hier ervaringen uit over de woning van je hamster: o.a. kooisoorten en -merken, bodembedekking en inrichting.

Moderator: I

Stitchdehamster
Hamsters: Stitch

Re: Goed verblijf?

Bericht door Stitchdehamster » 27 jun 2019, 18:23

Er zitten geen lampen in ik heb een ventilator die zet ik altijd zachtjes aan met dit warme weer en de glazen deurtjes staan overdag tot ik ga slapen open boven op de kooi licht nog een rails met heel veel gaatjes is dat niet genoeg lucht het graven moet ik inderdaad verbeteren zal het vanavond gelijk doen thanks voor je reacties terug

layla
Hamsters: Mozart
Leeftijd: 31

Re: Goed verblijf?

Bericht door layla » 05 jul 2019, 13:44

Stitchdehamster schreef:
27 jun 2019, 15:29
Ik heb een 100×50 terrarium gehaald waar hij lekker in kan rond rennen klimmen en graven dit is het beste voor een hamster ze hebben heel veel energie die moet hij wel ergens kwijt kunnen dus zou kijken voor een iets grotere kooi/terrarium terrarium is het beste wel prijzig ik heb hem voor 40 euro kunnen halen op marktplaats dus als u markplaats in de gaten houd komt u misschien wel eentje tegen voor goedkoop

Ik denk dat 119x79 cm wel groot genoeg is, vind je niet? Dat is zelfs groter dan jouw terrarium. ;) :lol:
Hamstery La Belle Etoile
Pootje van Mozart.
R.I.P. Romy, Kenai, Hermina, Ruske, Hyacinth, Ikaros, Naila, Eleni, Fiona, Eros, Molly, Nikos, Leandros,
Lisa, Lola, Lucia, Utus, Lucas, Donovan, Andreo, Ollie, Lilly, Scarlett, Hortensia, Tingeling, Vicky, Elsa, Emma, Andreo Junior, Alexia, Alexis, Amor, Gustav, Olga en Wilma.

Plaats reactie