Hierbij kondig ik vol trots mijn komende nestje aan! Het zal nog even 2 weken duren voordat ik ga starten met de dekkingen.
Maar ik kon simpelweg niet wachten om het hier bekend te maken, daarnaast vind ik het voor de nieuwe baasjes ook erg leuk om het echt allemaal vanaf het begin te kunnen volgen.
Moeder van dit nest word mijn Xaviera (Dingyblack witband korthaar). Xaviera is geboren in Duitsland bij Angelic Hamstery. Ze zou eerst naar Denise (Hamstery Indigo) gaan, maar dat paste toch niet helemaal in de planning. Xaviera past heel goed in mijn verwachtingen en planning, omdat ze Zwart is en Oranje draagt. Daarnaast heeft ze een mooie stamboom en het is ook een plaatje om te zien. Mooi gevuld hoofd, lichaampje in verhouding en ze weegt net wat meer dan 150 gram.
Het is een ontzettend lief dametje, heel rustig en wil graag uit de kooi. Ze heeft totaal geen moeite gehad met de reis en verhuizing.
Ten tijden van de dekking zal ze 5 maanden oud zijn.

Vader van dit nest word Jade`s James (Dove langhaar). James is geboren bij Hamstery Jade op 4 juni 2012. Zijn mama is Jade`s Maffia (oranje korthaar) en zijn papa Avalons Aslan (oranje langhaar). James is echt de perfecte partner voor Xaviera, ik was op zoek naar een ventje dat op zijn minst oranje en zwart draagt. Dus met een dove ventje heb ik meer dan gevonden wat ik zocht. Daarnaast is hij al mooi op leeftijd, heeft een mooie stamboom, is goed gebouwd en een echte lieverd (zegt baasje Ilse). Hij is sinds 10 mei bij ons in de hamstery en het is echt een prachtventje met ook nog eens een gouden karakter.
Volgende maand word hij alweer 2 jaar oud.

Verwachting:
Ik verwacht sowieso lieve tamme hamstertjes in de kleuren:
Kleurverwachting: Zwart, Dove, Dingyblack & Zilverdove, met en zonder witband. Hoogst waarschijnlijk allen korthaar, kleine kans op langhaartjes.
Qua karakter verwacht ik echte lieve knuffeltjes, beide ouders zijn niet snel onder de indruk en lekker rustig en lief.
Reserveringen:
1. Hamstery Candy dame 2 - zilverdove witband
2. Miriam (ovb) dame 3 - champagne witband
3. Denise (ovb) Heer 2 - zilverchampagne
4. Rosanna dame 1 - dove
5. Elke Heer 3 - zwart witband
6. Rian dame 4 - zwart witband
Reserveren:
Er kan nog gereserveerd worden voor huisdieren, daarvoor kan je een mailtje sturen naar: chantalfictorie@hamsterycandy.nl of een pb-tje sturen.