De Moeder van Bikkel is de mooie Nikita of Paradise en woont bij Chantal van het Haags Hopje en Pravandi's Ow Guess Two.
Bikkel was het achterblijvertje in dat nest en we noemden haar toen ukkepuk.
Ze is uitgegroeit tot een dame van 182 gram en Is een beauty . Ze is mahonie rex satijn.
Ze heeft een heel fijn en vrolijk karakter, en is altijd blij als ze haar kooi uit mag maar ook in de kooi een leuke hamster om naar te kijken.
Ze is dan ook erg makkelijk om haar te pakken, maar meestal is ze vlugger dan ik en komt zelf haar deurtje wel uit.
Ook hier weer een groot nest, vanaf dag een 16 ukken.
De ukken waren best groot na de bevalling, zeker voor zo'n groot nest, ze heeft het ook niet makkelijk gehad.
Inmiddels is ze al weer goed hersteld en is dol op haar kindjes .

Het leuke van deze combi is dat beide ouder dieren hier zijn geboren, mn eerste nestje met mn eigen gefokte dieren

Het vaderschap wordt nogmaals opgeeist door Junior,ik denk dat mijn ventje geen introduktie meer nodig heeft.
Beide dieren hebben Tristars Guss Who Als Oma en van haar zijn verder geen fokdieren in Nederland, vandaar de lijnteelt in dit geval om haar lijn nog wat omhoog te halen
Guess Who heeft een erg hoge leeftijd gehaald, 2 jaar en 8 maand. Ook haar kinderen zijn allemaal behoorlijk oud geworden. hetzelfde gaat op voor de lijn van junior aan vaderskant. Juniors nestgenoten leven ook bijna allemaal nog en hij wordt in mei twee jaar. Ik wil graag met haar lijn verder, daarom deze kruising nogmaals met Junior, tja die op zn leeftijd dus nog heel goed vruchtbaar en heel fit en gezond.
Junior bijna Twee en gedraagt zich nog steeds als een jonge vent

Kleuren
het zal weer een toverballen nest worden met mogelijk ook veel umbrous we laten ons weer verrassen
Beide dragen ook oa en geel en roodoog. Ik heb in het nest al roodoog gespot
Goud
Mahonie
donkersepia
Vacht
Deels korthaar
Deels Langhaar
Deels Rex
Deels Satijn
Ukken dag een

Ukken dag Twee

Ukken dag Drie en lekker weggekropen. Ze kleuren al flink