Nestje?

Voor alle vragen, problemen en ervaringen m.b.t. fokken & voortplanting

Moderator: I

Plaats reactie
isa803
Hamsters: Spooky

Nestje?

Bericht door isa803 » 10 aug 2018, 11:38

Hoi ik ben Isa en heb een vrouwtjes rusje kleur Pearl waarmee ik heel graag een nestje zou willen. Nu heb ik de oppas op een mannetjes rusje van mijn vriendin en probeer ik ze te koppelen. Ik heb ze net in het hok van het mannetje bij elkaar gezet waarbij mijn wijfje begon te piepen, ik heb ze ongeveer na een kwartier uit elkaar gehaald omdat ik het idee had dat ze er klaar mee was. Maar er is afgezien van wat gelik en gesnuffeld niks gebeurt heeft iemand hier misschien ervaring mee?

NenaHamsterVriend
Hamsters: Kiwi en choco

Re: Nestje?

Bericht door NenaHamsterVriend » 10 aug 2018, 18:09

Sorry ik kan je niet helpen ik heb ook 2 rusjes mannetje en vrouwtje maar ze vallen elkaar aan

Romy S

Re: Nestje?

Bericht door Romy S » 10 aug 2018, 18:34

Ik hoop niet dat de dame zwanger is, is je hamster een dierenwinkelhamster wat dus meestal broodfok is. of heb je haar van een fokker? met dierenwinkelhamsters is het niet verstandig om mee te fokken, je weet hun achtergrond immers niet , en wat weet je van gnetica, je kunt niet zomaar elke hamster risikoloos bij elkaar plaatsen om mee te fokken. Komt je hamster van een fokker, zo ja heb je dan toestemming om te fokken? waar komt de hamster van je vriedin vandaan,? voor beide geld dus hetzelfde en neem je hoge risico's. He oud is je dame? Als ze ouder dan 8 maand is breng je haar zelf in gevaar, dan is ze al te oud voor een nestje.
Hobbyfokker Syrische Hamster in Enschede https://www.facebook.com/Hamstery-Het-T ... 176487004/

Plaats reactie