Bloed uit vagina zwanger

Voor alle vragen, problemen en ervaringen m.b.t. fokken & voortplanting

Moderator: I

Plaats reactie
anoniempje3000

Bloed uit vagina zwanger

Bericht door anoniempje3000 » 07 mar 2019, 08:21

Hoi allemaal,

Mijn hamster is vandaag ongeveer 13/14 daagjes zwanger. Ze is nu 10 gram aangekomen ten opzichte van haar normale gewicht. Vanmorgen had ze bloed uit haar vagina vandaan komen :(

Ze is al een keer eerder zwanger geweest. Toen was E in totaal 21 gram aangekomen. Ook vorige keer had ze een beetje bloed een paar dagen voor de bevalling. Maar dat was maar een beetje en dit is best veel ( een grote druppel) en ze moet nog niet bevallen!

Mijn vraag is of dit normaal is? Of dat ik even naar de dierenarts moet gaan? Alvast bedankt
Afbeelding

Fleur.xx
Hamsters: Sammy/Sam

Re: Bloed uit vagina zwanger

Bericht door Fleur.xx » 14 mei 2019, 15:31

Ik had een hamster die dit probleem ook had (maar ze was niet zwanger, is ze ook nooit geweest). Bij mij is de diagnose gesteld dat ze hamster pyometra had. Ik moest haar toen laten sterilliseren. Ze is helaas wel overleden. Maar aangezien jou hamster het alleen maar heeft als ze zwanger is kan het bij de zwangerschap horen of heeft ze iets anders. Als ik jou was zal ik gewoon naar de dierenarts gaan. Als het iets ergs is kan die je helpen en als niet dan weet je dat het gewoon bij haar zwangerschap hoort. Zorg er wel voor dat je naar een dierenarts gaat die veel over hamsters weet.

Pampiedammie
Hamsters: Spookje, Pareltje, etc.

Re: Bloed uit vagina zwanger

Bericht door Pampiedammie » 15 sep 2019, 14:05

Ik heb het ook bij mij zwangere hamster rusje die is ook zwanger 13 dagen ongeveer en verloor beetje bloed. Het zit ernaar uit dat ze gaat bevallen binnenkort denk ik?

Plaats reactie