Willig

Voor alle vragen, problemen en ervaringen m.b.t. fokken & voortplanting

Moderator: I

Plaats reactie
Mamahamster
Hamsters: Mama, bink, jojo

Willig

Bericht door Mamahamster » 13 dec 2019, 20:15

Hoi! Stel nou dat je hamster zwanger is en je zet hem bij een mannetje, gaat ze dan nog wel met haar staartje omhoog? Mijn hamster leek willig te zijn, en het mannetje mag ruiken maar meer niet, dan krijgen ze ruzie. Kan het dan nog zijn dat ze zwanger is, of gaan zwangere hamsters dan niet met hun staartje omhoog staan? Het gaat om een syrische hamster

Boazdehamster

Re: Willig

Bericht door Boazdehamster » 13 dec 2019, 21:57

Mamahamster schreef:
13 dec 2019, 20:15
Hoi! Stel nou dat je hamster zwanger is en je zet hem bij een mannetje, gaat ze dan nog wel met haar staartje omhoog? Mijn hamster leek willig te zijn, en het mannetje mag ruiken maar meer niet, dan krijgen ze ruzie. Kan het dan nog zijn dat ze zwanger is, of gaan zwangere hamsters dan niet met hun staartje omhoog staan? Het gaat om een syrische hamster
Je kan het ook testen door haar te aaien over haar ruggetje. Je hebt daar niet perse een mannetje voor nodig.

I
Moderator
Hamsters: Jax en Nina
Leeftijd: 37

Bericht door I » 15 dec 2019, 07:53

Ik heb je vraag afgesplitst uit een wel heel oud topic.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered

layla
Hamsters: 3
Leeftijd: 32

Bericht door layla » 16 dec 2019, 08:16

Zwangere hamsters gaan normaal gezien niet met hun staartje omhoog staan. En zoals Boazdehamster zegt kan je dat ook 'testen' door over haar ruggetje te aaien. Dat lijkt me veiliger dan er zomaar een mannetje bij te zetten.
Hamstery La Belle Etoile
Pootje van Mozart.
R.I.P. Romy, Kenai, Hermina, Ruske, Hyacinth, Ikaros, Naila, Eleni, Fiona, Eros, Molly, Nikos, Leandros,
Lisa, Lola, Lucia, Utus, Lucas, Donovan, Andreo, Ollie, Lilly, Scarlett, Hortensia, Tingeling, Vicky, Elsa, Emma, Andreo Junior, Alexia, Alexis, Amor, Gustav, Olga en Wilma.

Plaats reactie