Ik heb sinds iets meer dan een weekje een lieve Russische dwerghamster. Het is echt een schatje. Ze is mandarijnkleurig en ik ben helemaal dol op haar!
Maar, ik heb eigenlijk even een vraagje. Ze is gisteren de hele ochtend en ook nog gisterenavond, bezig geweest met het maken van een groot nest. Het is een best wel groot nest van wcpapier en snippers van de bodembedekking. Het lijkt ook alsof ze een heel klein beetje dikker wordt, maar het kan ook gewoon aan mij liggen

Ze komt niet zo heel vaak meer het nest uit, in iedergeval niet zo vaak meer als eerst.
Ook leek gisteren haar geslachtsdeel een beetje rood, en iets groter. Ik heb het niet helemaal goed gezien, omdat ze het niet zo tof vind om op die vastgehouden te worden, en ik haar daarna maar weer heb terug gezet. Maar kan het zijn dat dat er misschien ook iets mee te maken heeft?
Ze is trouwens geboren op 26 september, dus heel oud is ze nog niet. En ik heb haar gekocht bij iemand op marktplaats die een leuk nestje had met dwerghamsters, dus ik weet ook niet of ze daar gescheiden was van haar broertjes.
Ik hoor graag van jullie!
Liefs Noof.