Opeens een Robobaby!

Voor alle vragen, problemen en ervaringen m.b.t. fokken & voortplanting

Moderator: I

Plaats reactie
FlyingVorstin
Leeftijd: 31

Opeens een Robobaby!

Bericht door FlyingVorstin »

Mijn vriendin op 't rattenforum heeft me een vraag gesteld over haar Robo's en ze vond het goed dat ik hem hier ook stelde, want zoveel ken ik daar ook niet van. :bloos:

Zij had drie robbies. Ze dacht dat ze drie mannetjes had, en toen vond ze opeens een baby in de kooi. Dus eentje was een vrouwtje. We weten allemaal wel dat het moeilijk te zien is bij zo'n minibeestjes. Er is ondertussen ook een mannetje gestorven.
Brechje schreef:Opeens lag er in mijn kooi een hamsterbaby! Ik kwam terug van werk, schrok mij een hoedje en heb enkele dagen gewacht tot ik zeker was dat het zou overleven.
Nu heb ik enkele vragen/ problemen.. (Natuurlijk.. want toen ik naar hun geslachtjes keek, was ik ervan overtuigd drie mannetjes te hebben..) Is het bij de Robo's ook zo dat zowel mama als papa voor de baby zorgen? Want het vrouwtje (ben ik zeker van, want ze zoogt de baby) en een andere hamster zijn constant bij de baby? Hebben ze iets speciaals nodig?
En wat zou ik het beste doen naar de toekomst toe? Kwestie dat ik al veel heb gelezen en altijd las dat ze moeilijk kweken, maar in mijn huis kan alles precies kweken :(.
Ik wil nu wel alles op alles zetten voor de baby, want de derde hamster is net doodgegaan in mijn handen na verwondingen van een van de twee andere.
Ik denk dat ik stilletjes aan gek aan het worden ben! Ik kan er niet tegen om mijn beestjes te zien doodgaan :(.
Ik heb haar informatie gegeven die ik vond op dehamster.nl (bij fokken en dwerghamsters of zoiets) maar hebben jullie nog ideeën?

*Mattia* *Boran* *Jamie* *Kiara*
Mimosa
Leeftijd: 27

Re: Opeens een Robobaby!

Bericht door Mimosa »

Misschien Nella een berichtje sturen?
FlyingVorstin
Leeftijd: 31

Bericht door FlyingVorstin »

Oké! :D Wie is Nella? 8)
*Mattia* *Boran* *Jamie* *Kiara*
Mimosa
Leeftijd: 27

Bericht door Mimosa »

Gewoon Nella intypen, bij PB. :lol: Oh, zij is de robbie fokker van het forum!
Plaats reactie