Wie wil helpen?

Wie wil ons helpen met het (her)schrijven van de artikelen op http://www.dehamster.nl
Rij
Leeftijd: 31

Re: Wie wil helpen?

Bericht door Rij » 17 nov 2017, 16:17

Wat tof dat de informatie aangepast wordt! :)

Ik zou wel een stuk willen schrijven over tam maken (huidige pagina : https://www.dehamster.nl/tam-maken/ ).

Heb onderhand een hele rits doodsbange hamsters tam gemaakt op een bepaalde directe manier, maar weet ook van andere methodes die meer afwachtend zijn (zoals nu op de pagina te lezen is). Zal ik een topic aanmaken hiervoor? :)

Ik heb al eerder met wordpress gewerkt + man in de IT. :mrgreen:

Alles op een Rijtje.
De Syrische hamster : Senri.
Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.

Nunchaku
Hamsters: Pluche, Bolleke
Leeftijd: 27

Bericht door Nunchaku » 19 nov 2017, 01:32

Hallo allemaal,

Ik weet inhoudelijk vermoedelijk (veel) minder over hamsters dan de meeste van jullie. Daarom zal ik mij op dat vlak niet aanbieden. Waar ik wel goed in ben is interpunctie, grammatica en spelling. Wellicht kan ik daarin iets betekenen?
Ik zie op de website al een paar foutjes staan. Dat is natuurlijk niet heel erg, maar mochten jullie het fijn vinden als ik het eens nalees, laat het me dan maar weten.

Groetjes, Carlijn

Sicos
Beheerder
Hamsters: 3 robbies en 3 rusjes
Leeftijd: 41
Contacteer:

Bericht door Sicos » 22 nov 2017, 09:32

Nunchaku schreef:
19 nov 2017, 01:32
Hallo allemaal,

Ik weet inhoudelijk vermoedelijk (veel) minder over hamsters dan de meeste van jullie. Daarom zal ik mij op dat vlak niet aanbieden. Waar ik wel goed in ben is interpunctie, grammatica en spelling. Wellicht kan ik daarin iets betekenen?
Ik zie op de website al een paar foutjes staan. Dat is natuurlijk niet heel erg, maar mochten jullie het fijn vinden als ik het eens nalees, laat het me dan maar weten.

Groetjes, Carlijn
Sorry voor de late reactie. Alle hulp wordt geaccepteerd. Ik zal een account voor je aanmaken op de hamster website.

Mooonie
Hamsters: Geen hamster op het moment
Leeftijd: 25

Bericht door Mooonie » 05 mar 2018, 23:49

Ik vroeg me af hoe het ervoor staat met het herschrijven van de artikelen? Heb al een tijdje geen post hierover voorbij zien komen. Sorry, nieuwsgierig :bloos:

Nunchaku
Hamsters: Pluche, Bolleke
Leeftijd: 27

Bericht door Nunchaku » 09 mar 2018, 20:50

Ik ben goed in het nakijken van grammatica en zinsopbouw. Is het gewenst als ik dit op dit op de website toepas?
Zo nee, even goede vrienden.
Zo ja, hoe kan ik dat het best doen? Wellicht opschrijven waar ik foutjes zie en dat dan doorsturen naar de originele schrijv(st)er?

Groetjes Carlijn

Plaats reactie