From rags to riches - Nova

Voor alle leuke foto's en filmpjes van jouw hamster(s).

Moderator: I

Plaats reactie
Peluca
Hamsters: Nova
Leeftijd: 30

From rags to riches - Nova

Bericht door Peluca » 10 okt 2018, 14:59

Zodat we foto's van ons kleine pluisbolletje niet steeds in ons voorsteltopic posten, begin ik voor onze Nova hier ook maar even een fototopic.
Het volledige verhaal van hoe Nova bij ons terecht is gekomen is terug te lezen in ons voorsteltopic, maar in het kort: een of andere idioot heeft dit arme bolletje met kooi en al bij een bushalte gedumpt toen ze hooguit 5 weken oud was.
Dieren in nood blijven niet lang in nood als mijn vriendin Ariyana en ik er iets over te zeggen hebben, dus vandaar dat Nova nu een forever home bij ons heeft.

Dit was Nova op 16 juli, toen ik haar mee naar huis heb genomen. Ze was toen heel klein, heel mager en woog net 70 gram...
Afbeelding

Nova een paar maanden later, op 28 september. Rondsprinten op bed is leuk, maar fotomodel spelen voor mijn mama's ook :)

Snuff, snuff, wat ruik ik toch?
Afbeelding

Oh - ik ruik mijn mama! (Ariyana)
Afbeelding

Dan moet ik me natuurlijk wel van mijn mooiste kant laten zien ^^
Afbeelding

En natuurlijk ook mijn mooie lange pluishaartjes <3
Afbeelding

Awww, wat zeg je? Hou je ook van mij?? :O
Afbeelding

Maar na al die foto's wil ik ook een beetje gekroeld worden ^^
Afbeelding

En dit was Nova afgelopen zondag (7 oktober). Toen kwam ze tot de baanbrekende ontdekking dat mama's in een capunchonvest (ik, in dit geval) eigenlijk gewoon wandelende hangmatten zijn - en in hangmatten kun je zoveel doen!

Zoals vloerkleedje spelen en naar de camera gluren!
Afbeelding

Of een dutje doen...
Afbeelding

Of je kunt ze als uitkijkpost gebruiken...
Afbeelding

En je kunt er ook de inhoud van je wangzakken in dumpen en even lekker genieten van een tussendoortje!
Afbeelding

Kriebelknuffs van Nova en een grote lebberlik van honden Cujo en Grigio

amberiscool
Hamsters: Molly
Leeftijd: 21

Re: From rags to riches - Nova

Bericht door amberiscool » 10 okt 2018, 22:06

Wat lief! Ik wou dat mijn hamster dat deed haha 😅

Peluca
Hamsters: Nova
Leeftijd: 30

Bericht door Peluca » 11 okt 2018, 11:55

Amberiscool, haha ja wij stonden er ook van te kijken hoor! We hebben al 8 Syrtjes en 1 Rusje onder onze riem, maar we hebben nog geen enkele hamster gehad die dit deed :P
Inmiddels weet ze hoe laat ik thuis ben van mijn werk en naar boven kom om bij haar te kijken - en staat ze al helemaal klaar om eruit te mogen, met bolle wangetjes en al :lol:
De honden reageren gelukkig helemaal niet meer op haar, dus ze wordt steeds zelfverzekerder en kruipt vrolijk over ons heen - en als ik ergens heen loop, zoals de keuken, kruipt ze zelf in de capuchon en komt ze even spieken wat ik aan het doen ben als ik weer stil sta <3
Kriebelknuffs van Nova en een grote lebberlik van honden Cujo en Grigio

amberiscool
Hamsters: Molly
Leeftijd: 21

Bericht door amberiscool » 11 okt 2018, 13:37

Peluca schreef:
11 okt 2018, 11:55
Amberiscool, haha ja wij stonden er ook van te kijken hoor! We hebben al 8 Syrtjes en 1 Rusje onder onze riem, maar we hebben nog geen enkele hamster gehad die dit deed :P
Inmiddels weet ze hoe laat ik thuis ben van mijn werk en naar boven kom om bij haar te kijken - en staat ze al helemaal klaar om eruit te mogen, met bolle wangetjes en al :lol:
De honden reageren gelukkig helemaal niet meer op haar, dus ze wordt steeds zelfverzekerder en kruipt vrolijk over ons heen - en als ik ergens heen loop, zoals de keuken, kruipt ze zelf in de capuchon en komt ze even spieken wat ik aan het doen ben als ik weer stil sta <3
Super lief! Ze is bij jou vast veel gelukkiger dan bij het baasje die haar achterliet

Plaats reactie