Opvanghamstertjes Laura, Evangeline en Tiana

Voor alle leuke foto's en filmpjes van jouw hamster(s).

Moderator: I

Plaats reactie
_mona_
Hamsters: 7
Leeftijd: 25

Opvanghamstertjes Laura, Evangeline en Tiana

Bericht door _mona_ » 31 jan 2017, 10:36

Sinds zaterdag wonen hier 3 hele knappe opvangdames. Erg leuk om eens mee te maken! Hopelijk kan ik nog afscheid van ze nemen als de tijd daar is, ze zijn alle 3 echt zoooo geweldig! :+:

Als eerste is er het beeldschone syrtje Laura :+:
Laura is heel rustig, lief en tam, al is ze nog wat onzeker en voorzichtig. Niet raar natuurlijk want ze woont hier nog maar een paar daagjes. Toch komt ze al graag snoepjes van me aannemen, vind ze het prima om opgepakt te worden zolang het maar heel rustig gebeurd en scharrelt ze heel happy rond in haar hok.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan is er het prachtige russenbolletje Evangeline. Evangeline is de 'oermama' van een hele familie rusjes die binnen kwamen in de opvang. Ze heeft een prachtig blauw wildkleurig vachtje, is een mooi bolletje en is super relaxed. Oppakken, snoepjes eten, kooi verkennen, nieuwe dingen? Allemaal prima voor madame!
Evangeline heeft een verdacht bol buikje, dus de kans bestaat dat ze nog eens mama gaat worden. :+:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Babybuikje?
Afbeelding

En last but not least, de super cute Tiana. Tiana is een dochtertje van Evangeline. Ze zit deels in wintervacht waardoor ze mooie witte vlekjes heeft en is een stukje slanker en actiever dan haar mama. Ze is wel even lief en tam. Tiana moet nog minstens 2 weken hier blijven om zeker te zijn dat ze niet zwanger is. Daarna is ze hopelijk klaar om naar een nieuw huisje te vertrekken!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mocht iemand verliefd zijn geworden om 1 van deze knapperds, ze zijn allemaal ter adoptie via caviaopvang wind whistler!

Groetjes van Mona
En van de syrtjes Jingle en Taran, de bellies James, Sirius & Albus en rusjes Nailah, Tiana, Snoepje en Amberle ♥

syrischehamster
Hamsters: Louis en Gavi
Leeftijd: 24

Re: Opvanghamstertjes Laura, Evangeline en Tiana

Bericht door syrischehamster » 31 jan 2017, 14:16

Wat een knapperds alle 3 :+:
Al vind ik dat Laura er toch echt wel uitspringt hoor! Echt zo een lief bescheiden meisje met ieniemienie oortjes! :+:
Groetjes van Lotte en hamsters Louis-Bernard en Gavi!

Abeltje, Boreas, Epke, Dushi, Guusje, Flepke, Frits, Bob slaap maar zacht!

Dukat
Hamsters: Gul Dukat

Bericht door Dukat » 01 feb 2017, 00:48

Wat een mooie hamstertjes, maar volgens mij past dit topic beter in het forumdeel advertenties en rubrieken.
Momenteel is een goeie kooi voor een syrische hamster minimaal 100x50 cm. in grondoppervlak.
Vaak post ik 2e-handshamsters die ik zie op Marktplaats. Klik.

_mona_

Bericht door _mona_ » 01 feb 2017, 11:06

Waarom? ik wil gewoon deze knappe dames showen zodat jullie ze kunnen volgen :) Als er iemand verliefd op ze wordt is dat natuurlijk super leuk, maar ze echt aanbieden is niet de bedoeling van dit topic :-)
Groetjes van Mona
En van de syrtjes Jingle en Taran, de bellies James, Sirius & Albus en rusjes Nailah, Tiana, Snoepje en Amberle ♥

Mariska1808
Leeftijd: 21

Bericht door Mariska1808 » 01 feb 2017, 13:02

Zag ze al op FB voorbij komen, wat een mooie beestjes. :+:
Volg mijn dieren nu ook op Facebook!

Dukat
Hamsters: Gul Dukat

Bericht door Dukat » 01 feb 2017, 14:05

_mona_ schreef:Waarom? ik wil gewoon deze knappe dames showen zodat jullie ze kunnen volgen :) Als er iemand verliefd op ze wordt is dat natuurlijk super leuk, maar ze echt aanbieden is niet de bedoeling van dit topic :-)
Oké dan had ik je verkeerd begrepen. Ze zijn inderdaad schattig. Ik hoop dat ze snel een nieuw huisje vinden.
Momenteel is een goeie kooi voor een syrische hamster minimaal 100x50 cm. in grondoppervlak.
Vaak post ik 2e-handshamsters die ik zie op Marktplaats. Klik.

_mona_

Bericht door _mona_ » 09 feb 2017, 11:27

Update van de dames!
Knappe Laura vond al een forever home! :+: Ze woont nu in een mooi terra bij een liefdevol baasje en gaat voortaan door het leven als Kamille.

Tiana moest gisteren naar de dierenarts omdat ze een rare zwelling had op haar buik. Heel waarschijnlijk zijn het haar melkklieren die gezwollen zijn. Hopelijk geneest het mooi, Tiana is echt zo'n schat :+:
Afbeelding

En Evangeline staat zo'n beetje op ontploffen volgens mij! Ben echt super benieuwd :+:
Afbeelding
Groetjes van Mona

hamsterhammie
Hamsters: Balou 20-03-2016
Leeftijd: 14

Bericht door hamsterhammie » 09 feb 2017, 20:59

Waauw wat een knapperds! Super tof dat je ze mag bijhouden!
Super dat Laura een huisje gevonden heeft :D.
Veel succes met Tiana en Evangeline! Binnenkort misschien baby evangelinnetjes... ;)
Groetjes van Angelina, het Syrtje Balou, alle vogeltjes, papegaai Pablo, alle vissen, Labrador Laika, Konijntje Fluffy en de verzorgpaardjes
Rust zacht Dommeltje ♥
Rust zacht Snowy ♥

xxa.
Hamsters: Toby, Olaf & Mickey

Bericht door xxa. » 10 feb 2017, 04:37

Ze zijn echt mooi :+: ik hoop dat Evangeline en Tiana ook snel hun forever home mogen vinden!
Ik heb een zwak voor bange hamstertjes

Plaats reactie