Pluche en Bolleke

Voor alle leuke foto's en filmpjes van jouw hamster(s).

Moderator: I

Plaats reactie
Nunchaku
Hamsters: Pluche, Bolleke
Leeftijd: 27

Pluche en Bolleke

Bericht door Nunchaku » 18 nov 2017, 13:45

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en wil graag mijzelf voorstellen. Ik ben Carlijn, 26 jaar oud en heb sinds 3 jaar twee hamsters gehad: Pluche en Bolleke / monsieur Jambon (daar wordt nog over gediscussieerd).
Beide waren/zijn Syrtjes. Pluche (overleden in 2016; op de eerste foto samen met mij en mijn vriend) was ontzettend bijzonder. Hij was net een hondje: knuffelen, aandacht vragen, komen als je hem riep, je volgen. Pluche heeft mij van mijn angst voor hamsters af geholpen en nog specialer: hij heeft regelmaat, rust, vertrouwen, steun en liefde gebracht in een heel moeilijke periode in mijn leven. Daarvoor zal ik hem altijd dankbaar blijven.
Bolleke hebben we nu drie dagen en is vele voorzichtiger en banger. Maar we moeten elkaar nog leren kennen en leren vertrouwen. De twee mooie foto's met de blaadjes zijn gemaakt door de fokker.

O potjandorie ik krijg de originele foto's niet in dit bericht gezet wegens de grootte (hoogte om precies te zijn), dus ik heb ze bijgeknipt.
Pluche:
Afbeelding

Bolleke / monsieur Jambon (originele foto gemaakt door de fokker):

Afbeelding

... In zijn silent spinner die hij niet aan de praat krijgt (wat een rotding die silent spinner!!). Dan maakt hij er maar zijn nestje in hahaha!

Afbeelding

Nieuwe foto’s van onze kleine ondeugd op chronologische volgorde:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Nunchaku op 01 mar 2018, 23:16, 5 keer totaal gewijzigd.

Sicos
Beheerder
Hamsters: 3 robbies en 3 rusjes
Leeftijd: 41

Re: Pluche en Bolleke

Bericht door Sicos » 18 nov 2017, 14:19

Nunchaku schreef:
18 nov 2017, 13:45
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en wil graag mijzelf voorstellen. Ik ben Carlijn, 26 jaar oud en heb sinds 3 jaar twee hamsters gehad: Pluche en Bolleke / monsieur Jambon (daar wordt nog over gediscussieerd).
Beide waren/zijn Syrtjes. Pluche (overleden in 2016; op de eerste foto samen met mij en mijn vriend) was ontzettend bijzonder. Hij was net een hondje: knuffelen, aandacht vragen, komen als je hem riep, je volgen. Pluche heeft mij van mijn angst voor hamsters af geholpen en nog specialer: hij heeft regelmaat, rust, vertrouwen, steun en liefde gebracht in een heel moeilijke periode in mijn leven. Daarvoor zal ik hem altijd dankbaar blijven.
Bolleke hebben we nu drie dagen en is vele voorzichtiger en banger. Maar we moeten elkaar nog leren kennen en leren vertrouwen. De twee mooie foto's met de blaadjes zijn gemaakt door de fokker.

O potjandorie ik krijg de foto's niet in dit bericht gezet wegens de grootte. Weet iemand hoe ok dat kan aanpassen? Er staat dat de foto maximaal 800 pixels hoog mag zijn...
Zie deze handleiding --> viewtopic.php?f=18&t=109853

Nunchaku

Bericht door Nunchaku » 18 nov 2017, 15:42

Dankjewel voor je snelle reactie. Dat heb ik inderdaad gedaan. Echter bij het kleinste formaat krijg ik nog altijd een foutmelding. Vandaar dat ik er niet uit kom...

Sicos
Beheerder

Bericht door Sicos » 18 nov 2017, 18:47

Kan je misschien een scherm afbeelding maken van de fout dan kan ik kijken of ik er iets aan kan doen want eigenlijk zou het met grote en kleine afbeeldingen gewoon allemaal moeten werken.... maarja het blijven computers he :D

Nunchaku

Bericht door Nunchaku » 18 nov 2017, 22:21

Ja, dat zal ik doen. Ik heb nu alle foto's bijgesneden behalve één want dan zou het hoofd van Mn hamster eraf gaan haha. Ik maak een screenshot nu.

Afbeelding

Sicos
Beheerder

Bericht door Sicos » 22 nov 2017, 19:16

Nunchaku schreef:
18 nov 2017, 22:21
Ja, dat zal ik doen. Ik heb nu alle foto's bijgesneden behalve één want dan zou het hoofd van Mn hamster eraf gaan haha. Ik maak een screenshot nu.

Afbeelding
Heb je de foto gemaakt met je smartphone?

Nunchaku

Bericht door Nunchaku » 24 nov 2017, 13:19

De foto's van ons drieën is oud en wel gemaakt met een telefoon ja. Die met de spinner erop is zeker gemaakt met een telefoon en ik denk de foto van de fokker ook (die met het blaadje).

Nunchaku

Bericht door Nunchaku » 01 mar 2018, 23:17

Ondertussen is het gelukt met foto’s uploaden via andere apparatuur: zie update van mijn eerste post.

Plaats reactie