Welkom Beer & Balou!

Voor alle leuke foto's en filmpjes van jouw hamster(s).

Moderator: I

Plaats reactie
karlijnlidl
Hamsters: Beer, Balou, Gin & Tonic ♡
Leeftijd: 19

Welkom Beer & Balou!

Bericht door karlijnlidl » 13 jan 2018, 01:28

Een paar weken geleden besloot ik na het overlijden van mijn vorige syr dat ik toch graag weer een syrtje wilde.
Facebook en het forum in de gaten gehouden en zodoende ben ik bij Romy van Alba's knagertjes terechtgekomen.
Zij had een beetje wat geboren was waar erg leuke kleurtjes in verwacht waren!
Vanaf het begin viel mijn oog op een erg knap dove ukje. Altijd al een zwak voor dove gehad dus ik was erg blij toen die er tussen zat!
Een week geleden ben ik wezen kijken bij Romy.
Toen was er echter een choco ukje dat ik ook wel heel erg leuk vond.
Uiteindelijk na moeilijk kiezen heb ik toen voor het choco ventje gekozen.
Afgelopen woensdag ben ik hem op gaan halen.
Omdat ik toch erg nieuwschierig was of het dove ukje er nog was heb ik even naar hem gevraagd, en ja hoor! Dove ukje was er nog en ook nog vrij.
Lastig voor mij, ze waren alle bij zo leuk!
En toen kwam ik met de oplossing. Waarom neem ik ze niet allebei? ;)
Even met mijn ouders overlegd en die vonden het goed!
Dus ben ik met twee knappe ventjes naar huis gegaan in plaats van een. En helemaal gelukkig:)

De eerste van de twee is Beer. Een chocolade lang haar ventje :+:
Hij woont in een detolf en heeft het prima naar zijn zin volgens mij. Graaft veel, rent veel en is ontzettend lief. Hij kan heel rustig zijn, maar zodra hij wat meer vertrouwen heeft wordt hij een stuk sneller.

Afbeelding

Afbeelding

De tweede knapperd is Balou. Balou is een dove lang haar mannetje en is het broertje van beer. Balou woont nu in een aqua van 100x40, maar zal na de verbouwing van mijn kamer ook in een detolf komen. Balou is nog iets rustiger dan Beer en kijkt wat meer de kat uit de boom. Wel is het echt een schatje en kan hij zo een lief snoetje opzetten.

Afbeelding

Afbeelding

Everybody wants happiness, nobody wants pain,But you can't have a rainbow without a little rain.

slaapzacht lieverds Hammy, Lidl,Taco ,Winnie ,Flash, Destiny, Zazu & Jayla

Romy S

Re: Welkom Beer & Balou!

Bericht door Romy S » 13 jan 2018, 14:25

Jaaaaaaaaa daar zijn ze, en groot gelijk dat je ze beide genomen hebt, goede keus de knapperds.
Veel plezier met deze boefjes :)
Hobbyfokker Syrische Hamster in Enschede https://www.facebook.com/Hamstery-Het-T ... 176487004/

Plaats reactie