Valentijn

Voor alle leuke foto's en filmpjes van jouw hamster(s).

Moderator: I

Plaats reactie
Kaela1

Valentijn

Bericht door Kaela1 » 24 mar 2019, 18:56

Ik ben nieuw hier en dacht dat het wel zo leuk is om naast het stellen van een vraag, me even voor te stellen. Of beter gezegd, mijn hamster, want daar gaat het tenslotte om. Vroeger heb ik hamsters gehad in zo'n sneu klein kooitje. Een paar jaar terug voor het eerst scaping verblijven gezien en toen ging het weer kriebelen. En afgelopen valentijnsdag kreeg ik als cadeautje (we doen nooit aan valentijnscadeautjes!) toestemming voor uitbreiding van het huisdierenbestand. Dus ja, toen was de naam al snel bedacht natuurlijk. We hebben verder nog een kat van 14 jaar, een grijze roodstaart van 14 jaar en een bont boertje van 16 jaar oud. Op de kat na zijn al onze dieren herplaatsers.

Valentijn is op 26 januari geboren in de opvang. Hij is een rusje (of in ieder geval zo ongeveer als ik zijn uiterlijk beoordeel). Ik hou zelf ook erg van fotograferen en heb hem al even in mijn studio gehad:

Afbeelding

Hij woont sinds vrijdag in een terrarium. Ik heb er nog wat te weinig bodembedekking in gedaan en wil het zandbadje anders gaan doen. Maar geef hem even een paar dagen de tijd om te wennen, voordat ik weer ga veranderen.

Afbeelding

Hij pakt heel graag iets lekker van ons aan. Echt ideaal de schuideurtjes, hij komt al aangerend als ik ze open doe om iets lekkers te krijgen.

Afbeelding

Jaimz
Hamsters: roborovski's

Re: Valentijn

Bericht door Jaimz » 28 mar 2019, 07:58

Mooi mannetje! :-)

Kaela1

Re: Valentijn

Bericht door Kaela1 » 31 mar 2019, 19:58

Jaimz schreef:
28 mar 2019, 07:58
Mooi mannetje! :-)