De laatste weken/maanden van Felix (2.5)

Voor alle leuke foto's en filmpjes van jouw hamster(s).

Moderator: I

Plaats reactie
felixdehamster
Hamsters: Felix
Leeftijd: 24

De laatste weken/maanden van Felix (2.5)

Bericht door felixdehamster » 30 aug 2019, 17:02

Eergisteren heb ik van de dierenarts te horen gekregen dat mijn lieve Felix (2.5 jaar) melkklier tumoren heeft. Momenteel ben ik de enige die er last van heeft :-). Hij is (nog) de oude. Lekker actief, nieuwsgierig, eigenwijs en eetlust voor 10. Ik heb altijd al veel foto's van hem gemaakt, maar ben er nu toch iets bewuster mee bezig. Ik heb besloten hier een paar foto's van gister en vandaag te delen, misschien kan het me iets troost bieden. Het is de eerste keer dat hij gezondheidsproblemen heeft, dus ik ben nog behoorlijk verdwaald in mijn emoties. Het is voor mijn omgeving lastig te begrijpen hoeveel verdriet ik nu al heb vanwege een hamster.. Hopelijk red hij het nog weken/maanden zonder klachten en kan ik lekker van hem genieten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sicos
Beheerder
Hamsters: 1 robbie en 1 rusje
Leeftijd: 42

Re: De laatste weken/maanden van Felix (2.5)

Bericht door Sicos » 30 aug 2019, 17:12

Mooie foto's

Dukat
Hamsters: Plato, Hekate en Rugal

Bericht door Dukat » 30 aug 2019, 19:50

Sterkte.
Tja, als mensen geen begrip kunnen hebben omdat ik verdriet kan hebben om een hamster, dan ga ik vooral niet serieus op dat soort reacties in. Ik heb niet zo veel met honden, maar ik kan best begrijpen dat er mensen verdriet kunnen hebben als hun hond wat heeft. Dus waarom ook niet voor een hamster?

De foto's zijn mooi. Het is een leuk beestje.
Momenteel is een goeie kooi voor een syrische hamster minimaal 100x50 cm. in grondoppervlak.
Vaak post ik 2e-handshamsters die ik zie op Marktplaats. Klik

felixdehamster
Hamsters: Felix
Leeftijd: 24

Bericht door felixdehamster » 30 aug 2019, 20:50

Dukat schreef:
30 aug 2019, 19:50
Sterkte.
Tja, als mensen geen begrip kunnen hebben omdat ik verdriet kan hebben om een hamster, dan ga ik vooral niet serieus op dat soort reacties in. Ik heb niet zo veel met honden, maar ik kan best begrijpen dat er mensen verdriet kunnen hebben als hun hond wat heeft. Dus waarom ook niet voor een hamster?

De foto's zijn mooi. Het is een leuk beestje.
Daar heb je helemaal gelijk in Dukat. Dank voor de woorden!

Plaats reactie