DeHamster.nl krijgt nieuwe eigenaren

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderator: I

Sicos
Beheerder
Hamsters: 3 robbies en 3 rusjes
Leeftijd: 40
Contacteer:

Re: Hamsterforum stopt per 1/1/2018

Bericht door Sicos » 26 okt 2017, 07:15

Ik ben een hij van 40 jaar genaamd Kees die woont in de Biezenmortel (dit is een gehucht tussen Den-Bosch en Tilburg in)

-- 26 okt 2017 06:20 --
Gabriëlle schreef:Ik denk dat de topic titel ook wel aangepast mag worden ;).

Wat ik eigenlijk wel leuk zou vinden is als Dong nog een geüpdatet stukje schrijft over de geschiedenis van het forum en de website, zij is toch de oprichtster van het forum, en ik denk wel dat het leuk is als op de nieuwe site blijft staan hoe het ooit begonnen is.

Zodra ik wat tijd heb ga ik eens kijken waar ik mee kan helpen met het herschrijven en een beginnetje maken.

Er staat nu in het menu een kopje verenigingen, en nog eentje met shows en daaronder weer verenigingen, misschien handig om die samen te voegen?
Tips en tips en verhalen is denk ik wel heel erg oud, staan geen datums bij de verhalen.

Ik vind het super hoe jullie het zo opgepakt hebben met het forum en de site :oke: .
Bedankt en ik zou het inderdaad ook leuk vinden als Dong een stukje schrijft. Goed gezien van dat kopje, ik heb blijkbaar 2 keer dezelfde pagina gemaakt op 2 verschillende plekken. Ik heb de pagina in het hoofdmenu weggehaald en deze onder shows laten staan. Er zullen vast nog wel wat meer dingen niet kloppen op de site dus mocht je iets tegen komen laat het me weten zodat ik dit kan oplossen.

Mirkku
Hamsters: Rusje Sametti
Leeftijd: 25

Re: DeHamster.nl krijgt nieuwe eigenaren Kees (Sicos) en Mar

Bericht door Mirkku » 26 okt 2017, 09:20

Snel opgepakt, echt top!
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, rusje Sametti, de 4 gekko's en van alle wandelende takjes.

Sylvia.
Hamsters: Sahbi

Bericht door Sylvia. » 26 okt 2017, 13:06

Kees, misschien leuk om een foto van jezelf te plaatsen in het 'plaats een foto van jezelf topic'? (of wellicht in dit topic?). Ik denk dat veel forumleden het toch leuk vinden om een beetje een idee te hebben wie de nieuwe eigenaar van het forum is. :D Zeker ook als je van plan bent om naar de Exo te gaan. Martin kennen de meeste mensen wel al. ;)
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell en Finn

syrischehamster
Hamsters: Louis en Gavi
Leeftijd: 24

Bericht door syrischehamster » 26 okt 2017, 13:53

Super fijn dit! Top!
Misschien een gekke vraag maar ik heb echt géén verstand van websites enzo..
maar de topics die er waren blijven die staan?
Zoals de lijst van wat een hamster wel en niet mag eten enzo?
Groetjes van Lotte en hamsters Louis-Bernard en Gavi!

Abeltje, Boreas, Epke, Dushi, Guusje, Flepke, Frits, Bob slaap maar zacht!

Sicos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Sicos » 26 okt 2017, 14:04

Sylvia. schreef:Kees, misschien leuk om een foto van jezelf te plaatsen in het 'plaats een foto van jezelf topic'? (of wellicht in dit topic?). Ik denk dat veel forumleden het toch leuk vinden om een beetje een idee te hebben wie de nieuwe eigenaar van het forum is. :D Zeker ook als je van plan bent om naar de Exo te gaan. Martin kennen de meeste mensen wel al. ;)
Nou vooruit dan maar :-) ... door mijn haarkleur ben ik meestal goed herkenbaar aangezien maar 2 procent van de wereldbevolking dat heeft.

Afbeelding

-- 26 okt 2017 13:06 --
syrischehamster schreef:Super fijn dit! Top!
Misschien een gekke vraag maar ik heb echt géén verstand van websites enzo..
maar de topics die er waren blijven die staan?
Zoals de lijst van wat een hamster wel en niet mag eten enzo?
Als het goed is heb ik alles overgezet naar de nieuwe website maar mocht je iets missen geef me dat dan even aan en plaats ook even de url naar de oude site waar deze informatie staat.

xDenies
Hamsters: 15
Leeftijd: 24

Bericht door xDenies » 27 okt 2017, 20:38

Wat fijn dat de boel draaiende blijft. Ben wel heel erg nieuwsgierig naar de uiteindelijk herschreven teksten met alle vernieuwde kennis die we in ons bezit hebben :)
Hamstery Pure Colour, hobby fokkerij omgeving Rotterdam.
https://www.facebook.com/HamsteryPureColour.nl
http://hamsterypurecolour.nl/

Dukat
Hamsters: Gul Dukat

Bericht door Dukat » 29 okt 2017, 13:25

@Martin en @Kees
Is het misschien ook handig om eventuele nieuwe admins aan te stellen? De huidige admins hebben het vaak druk met hun leven buiten internet. Kindjes enzo. Niet dat ik zelf moderater hoef te zijn, maar het kan wel zo zijn dat men in het algemeen een vijliger gevoel heeft als er een extra iemand is, of meer mensen zijn, die opletten dat de omgang onderling op niveau blijft.
(Momenteel heb ik in deze niets op of aan te merken).

@Kees
Leuke foto.
Momenteel is een goeie kooi voor een syrische hamster minimaal 100x50 cm. in grondoppervlak.
Vaak post ik 2e-handshamsters die ik zie op Marktplaats. Klik.

Sicos
Beheerder
Contacteer:

Nieuwe forum eigenaren Kees (Sicos) en Martin

Bericht door Sicos » 29 okt 2017, 18:44

Dukat schreef:@Martin en @Kees
Is het misschien ook handig om eventuele nieuwe admins aan te stellen? De huidige admins hebben het vaak druk met hun leven buiten internet. Kindjes enzo. Niet dat ik zelf moderater hoef te zijn, maar het kan wel zo zijn dat men in het algemeen een vijliger gevoel heeft als er een extra iemand is, of meer mensen zijn, die opletten dat de omgang onderling op niveau blijft.
(Momenteel heb ik in deze niets op of aan te merken).

@Kees
Leuke foto.
Daar gaan we na de verhuizing allemaal naar kijken. Eerst even zorgen dat alles is overgezet, dat is op zich al werk genoeg :-)

Sicos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Sicos » 02 nov 2017, 18:18

Zoals sommige misschien al hebben gezien is het verhuizen helemaal voltooid, tevens kan het forum nu voortaan ook beveiligd worden bekeken via https://forum.dehamster.nl

I
Moderator
Hamsters: Toby en Lynn
Leeftijd: 34

Re: DeHamster.nl krijgt nieuwe eigenaren Kees (Sicos) en Martin

Bericht door I » 06 nov 2017, 14:57

Echt een dik compliment voor hoeveel werk er al is verzet! Ik schrok er een beetje van dat dit forum blijkbaar al 5 jaar achterliep... Het ziet er veel strakker uit nu en modereren op mobiel gaat nu inderdaad een stuk handiger. De nieuwe manier van foto's plaatsen klinkt ook goed, ik ga het zo uitproberen. Ik ben echt onder de indruk!

Ik ben alleen de smileys kwijt op mijn mobiel...
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered

Denise
Hamsters: 3
Leeftijd: 26
Contacteer:

Bericht door Denise » 21 nov 2017, 21:47

Complimenten voor het overnemen van het forum, zonde als alles was verdwenen. Ik ben zelf echter ook schuldig aan het verwaarlozen van het forum... ben benieuwd of het straks weer wat meer trekt!
http://hamstery-indigo.nl/
Pootje van Syrtjes Na'vi en Merlijn! <3
Voor altijd in herinnering: Puppel, Izoula, Yuna, Noxx, Cavia, Eldin, Lotus en Moltar †

Eveline
Contacteer:

Bericht door Eveline » 29 nov 2017, 13:16

Hoewel het Hamsterforum altijd een belangrijke plek in mijn leven zal blijven, kom ik er nog zelden sinds ik jaren terug als moderator stopte. Een tijdje terug hoorde ik van een oude Hamsterforum-vriendin (want ja, die heb ik toch aardig wat opgedaan in die jaren, hoewel ik ook hen niet meer vaak genoeg zie of spreek...) dat het forum zou gaan stoppen. Ik begreep het wel, maar vond het ook wel heel erg jammer. Ik was dus erg blij nu een mail te krijgen dat het forum overgenomen en vernieuwd is.
Dong, als je dit leest; ik weet dat je nog heel lang het forum hebt aangehouden omdat je het niet over je hart kon verkrijgen het stop te zetten. Inderdaad, je hebt er de laatste jaren weinig tijd in gestoken; het was aardig verouderd.... Maar de opzet, de eerste jaren van actief forummen, in je eentje van niks naar zo'n succesvol hamsterplatform, daar moet ik je echt nog voor bedanken! De eerste meetings, die steeds groter en drukbezochter werden, Forumtafels op shows, allerlei vriendschappen die werden opgebouwd via het forum... Ik had ze voor geen goud willen missen!

De komst van mijn kinderen heeft vooral gezorgd voor het 'verlaten' van het forum, al heb ik nog steeds de hoop dat ik als de kinderen wat ouder zijn de rust weer terug vind om weer vaste forumbezoeker te worden. 😉

Kees en Martin, wat fijn dat jullie het forum geadopteerd hebben!
En toch grappig dat het forum nu wordt gerund door iemand die zo dichtbij is... Mijn hele forumperiode heb ik in Helvoirt gewoond (sinds een maand woon ik in Tilburg) en ook de leeftijd is hetzelfde 😁

Succes met het verder aanpassen van het forum, ik kom het snel weer eens beter bestuderen!

Ohja, vraagje... Aangezien er fanatiek opgeruimd wordt: ik weet niet of er in off-topic al geruimd is, maar er zijn een paar topics die ik heel graag zelf op de 1 of andere manier zou willen bewaren... Weet jij daar een mogelijkheid voor Kees, op de 1 of andere manier exporteren naar een ander programma en dan opslaan op mijn computer?
Groetjes van Eveline

Sicos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Sicos » 29 nov 2017, 16:24

Nou ik heb besloten de topics toch niet op te ruimen omdat dit teveel broken links gaf op o.a Google en het is nu ook weer niet zo dat het ongelooflijk veel ruimte kost. Wel heb ik erg veel gebruikers opgeruimd die al jaren niet meer ingelogged waren en nooit een bericht hebben gepost. Dit waren voornamelijk voor 95% spammers.

P.S. Je gaat me nu toch niet zeggen dat je bij Interpolis werkt he? Want dat zou dan wel heel erg toevallig zijn.

Dong
Beheerder
Leeftijd: 30
Contacteer:

Bericht door Dong » 02 dec 2017, 10:48

Eveline schreef:
29 nov 2017, 13:16
Dong, als je dit leest; ik weet dat je nog heel lang het forum hebt aangehouden omdat je het niet over je hart kon verkrijgen het stop te zetten. Inderdaad, je hebt er de laatste jaren weinig tijd in gestoken; het was aardig verouderd.... Maar de opzet, de eerste jaren van actief forummen, in je eentje van niks naar zo'n succesvol hamsterplatform, daar moet ik je echt nog voor bedanken! De eerste meetings, die steeds groter en drukbezochter werden, Forumtafels op shows, allerlei vriendschappen die werden opgebouwd via het forum... Ik had ze voor geen goud willen missen!
Eveline, bedankt voor deze lieve woorden! :) En trouwens wat leuk dat je weer een kijkje neemt op het forum. Ik wil je ook bedanken, voor alles wat je hebt gedaan als moderator voor het forum. Het was heel fijn om jou in het team te hebben!
[size=75][color=#A00C0C]Dehamster
[/color][/size]

Saskia1982
Leeftijd: 35
Contacteer:

Re: DeHamster.nl krijgt nieuwe eigenaren

Bericht door Saskia1982 » 10 dec 2017, 20:41

Ook hier een "verloren" lid, ondanks dat ik haast niet meer op de forums kom/post ben ik toch blij dat het forum verder gaat! Veel succes Martin en Kees!
Respect voor elkaar begint bij jezelf..
Dwerghamsters (Facebook groep)

Plaats reactie