Plotseling slotjes

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderator: I

Plaats reactie
Happy.13
Leeftijd: 23

Plotseling slotjes

Bericht door Happy.13 »

Al een paar keer heb ik gezien dat er op het ene moment een topic open is, en op het andere moment wordt hij dicht gegooid. Is dat dan in overleg met de modjes geweest, of gebeurd het per ongeluk (wat ik me niet kan voorstellen)..?

Het is niet erg belangrijk, maar ik vroeg het me af. :-)

† Happy, Oscar, Chismo en Jip †
H&3K

Re: Plotseling slotjes

Bericht door H&3K »

Alleen modjes kunnen slotjes zetten... dus dan zal het niet per ongeluk gegaan zijn ;)
Trotse mama van Eliza en Wilco! Baasje van hamster Cavia!
In herinnering: Sandy *06-'04-†14-07-'06, Pebbles *25-05-'05-†30-05-'07, Bamm-Bamm *30-05-'05-†10-06-'07, PiP *03-09-'05-†05-12-'07, Jip *03-09-'05-†22-01-'08, Harry †30-01-'09, Joep †04-11-'10
Nina92
Leeftijd: 28

Bericht door Nina92 »

Ik dacht net, zal ik hier een topic voor maken of niet. Het is me nog niet eerder opgevallen, maar ik vraag me nu wel af waarom het voorsteltopic van -Vanity is gesloten? Misschien was het "fake" en konden de modjes dat zien aan IP adres o.i.d.? (Heb er niet heel veel verstand van hoor).
Sometimes the smallest things take up the most room in your heart ♥
Happy.13

Bericht door Happy.13 »

Ja, dat vond ik ook vreemd.
VixenFromHell
Leeftijd: 34

Bericht door VixenFromHell »

Volgens mij is -Vanity weer Kirsten, Abigaile etcetera (volgens mij heeft ze nog wel meer accounts).

Die zit duidelijk aandacht te zoeken, terecht dat zoiets zonder melding gewoon lekker op slot gaat imo :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play

Also known as Maaike

Pics!
morgantcm
Moderator
Leeftijd: 35

Bericht door morgantcm »

Slotjes gebeuren niet per ongeluk; die worden weloverwogen gezet door moderators. Normaal gesproken zal er ook altijd een toelichting staan van iemand uit het team, tenzij er om een bepaalde reden voor wordt gekozen om dat niet te doen. Dat is niet mysterieus bedoeld of iets dergelijks; dat is omdat we dan onderling nog overleg moeten voeren of iets uit willen zoeken en dat is bedoeld ter bescherming van de leden.
Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / 06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / 15-02-2010)
Samantha.
Hamsters: 0

Bericht door Samantha. »

Maar dat was precies hetzelfde bij een topic in de regenboog brug, er was 1 reactie geplaatst en opeens zat hij op slot.
Dit topic: http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?f=11&t=91368 het kan toch niet zo zijn dat het beestje weer levend is geworden en daarom het topic op slot is worden gegooid? :lol:
People come and go but horses leave hoof prints on your heart.

In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
Jenna
Hamsters: Lexi en Archimedes
Leeftijd: 29
Contacteer:

Bericht door Jenna »

Sommige mensen willen liever geen reacties bij De Regenboogbrug, die kunnen dit aangeven bij de moderators en dan gaat het betreffende topic op slot.
Niks mysterieus aan dus! :)

EDIT: Dit staat ook in de FAQ van De Regenboogbrug trouwens :)
Laatst gewijzigd door Jenna op 31 okt 2011, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
♥ Liefs Jenna, Miek en mini (e.t.a. 10-2018) ♥
♥ Lexi en Archimedes ♥
† Slaap zacht, lieve schatten †
♥ Noa, voor altijd in mijn hart ♥
Samantha.

Bericht door Samantha. »

Ah oke. :)

In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
morgantcm
Moderator
Leeftijd: 35

Bericht door morgantcm »

Soms vraag ik me af waar we al die FAQ's voor schrijven :lol: --> http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php ... #p10712272
Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / 06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / 15-02-2010)
Samantha.

Bericht door Samantha. »

Ik heb de FAQ zeker wel gelezen hoor mischien toendertijd overheen gelezen.
Maar alsnog bedankt en fijn dat het er toch bijstaat en me er even op geatendeerd wordt. :oke:

**Lilia**

Bericht door **Lilia** »

Klopt, mijn Regenbrugboog-topics zijn echt puur voor mijn beestjes ter afscheid, niet om reacties op te wekken. Aan 'sterkte' hebben niet alle mensen behoefte.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo,
zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Happy.13

Bericht door Happy.13 »

Oké, bedankt voor de uitleg. Nu is het wat duidelijker. :-)
Sander.
Hamsters: Tom & Jerry

Bericht door Sander. »

morgantcm schreef:Slotjes gebeuren niet per ongeluk; die worden weloverwogen gezet door moderators. Normaal gesproken zal er ook altijd een toelichting staan van iemand uit het team, tenzij er om een bepaalde reden voor wordt gekozen om dat niet te doen. Dat is niet mysterieus bedoeld of iets dergelijks; dat is omdat we dan onderling nog overleg moeten voeren of iets uit willen zoeken en dat is bedoeld ter bescherming van de leden.
Nu ben ik toch eigenlijk best benieuwd :razz: Want het topic is weg van Vanity, was dit toch weer Abigaile?
Groetjes van Sander en een pootje van Tom & Jerry (campbelli's)

R.I.P. Speedy, Pluis & Hammie
I
Moderator
Hamsters: Molly
Leeftijd: 38

Bericht door I »

Jij bent ook niet een beetje nieuwsgierig :lol: Maar ik verwijs graag naar het eerdere antwoord van Tammy:
morgantcm schreef:Slotjes gebeuren niet per ongeluk; die worden weloverwogen gezet door moderators. Normaal gesproken zal er ook altijd een toelichting staan van iemand uit het team, tenzij er om een bepaalde reden voor wordt gekozen om dat niet te doen. Dat is niet mysterieus bedoeld of iets dergelijks; dat is omdat we dan onderling nog overleg moeten voeren of iets uit willen zoeken en dat is bedoeld ter bescherming van de leden.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
Plaats reactie