IMG code aanzetten bij onderschrift

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderator: I

sabrinamuis
Hamsters: Basje
Leeftijd: 30

IMG code aanzetten bij onderschrift

Bericht door sabrinamuis »

Hoii

ik wou een nieuw onderschrift, maar het zet het niet automatisch om. Hoe kan dit? En hoe kan ik het wel eronder zetten?
Dit is het plaatje wat ik dus als onderschrift wil :

Afbeelding

X sabrina

Groetjes Sabrina
& Nena (syrtje) †Basje (rus)
& de muizenmeiden Aya, Luana, Tahlia, Valentina, Farah, Mackenzie, Poppy, Millie, Djulin, Babette en Glitta
CrazyCatLady
Hamsters: Newton

Re: IMG code aanzetten bij onderschrift

Bericht door CrazyCatLady »

Ik denk omdat plaatjes niet mogen als onderschrift. ;)
sabrinamuis

Ohw dat wist ik niet, wat raar.. Op alle andere forums kan het wel, maar dan zal ik een zinnetje erbij zetten ;)
Groetjes Sabrina
& de muizenmeiden Aya, Luana, Tahlia, Valentina, Farah, Mackenzie, Poppy, Millie, Djulin, Babette en Glitta
CrazyCatLady
Hamsters: Newton

Bericht door CrazyCatLady »

Ik vind het ook superleuk hoor! Alleen denk ik dat het forum heel druk wordt als iedereen zo'n onderschrift heeft. :P
Mimosa
Leeftijd: 27

Bericht door Mimosa »

Zoals het muizenforum inderdaad. :P
sabrinamuis

Ja misschien wel, maar toch is het leuk om ieders onderschrift zo te zien wat ze zelf belangrijk vinden :) Maar dan weet ik dat nu , heb een tekstje erop geschreven :)
Groetjes Sabrina
Rij
Leeftijd: 34

Bericht door Rij »

Dat is toch nog steeds zo? :) En kleurtjes mogen wel, dus de onderschriften zijn nog steeds apart.

Ik vind't zelf niet zo heel erg dat er geen plaatjes mogen, is toch wat overzichtelijker.
Alles op een Rijtje.
De Syrische hamster : Senri.
Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.
Agnes
Contacteer:

Bericht door Agnes »

Ik vind het heerlijk dat er geen banners/plaatjes in het onderschrift mogen. Vaak vallen die meer op dat de berichten zelf, waardoor je echt moet zoeken als er korte berichtjes geplaatst worden. Nee, lekker zonder plaatjes houden die onderschriften! :mrgreen:
Groetjes Agnes en de hamsters van Hamstery de Chocoladefabriek!
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl
_mona_
Hamsters: 2
Leeftijd: 28

Bericht door _mona_ »

Inderdaad, super dat hier geen banners mogen! Dat leid je aandacht altijd zo af van de tekst..
Foto's kan je in je profiel ofzo zetten.. :-)
Groetjes van Mona,
en van syrtje Cardan en rusje Amberle♥
Kiwi fr
Hamsters: 8 dwerg hamsters

Bericht door Kiwi fr »

Ik ben akkoord ,zonder banners is beter overzichtelijk.
In somige forums moet je de tekst zoeken tussen de banners. :-?

@Sabrinamuis ;je hebt dat wel heel mooi gemaakt.
Je zou zou het in je profiel bladzijde kunnen zetten.
Tinny, Snowy, Billy, Blinny ,Blossom Immy ,Tweeky ,Mini-Be

Mijn site over mijn hamsters;http://hamster-land-kiwi.jimdo.com/
zotteke
Hamsters: 5 syren, 14 russen, 9 gerbils
Contacteer:

Bericht door zotteke »

Ik vind banners veel leuker dan gekleurde tekst, maar dan wel met een maximale maat. Maatje van TS banner vind ik de max. Als je op het valkparkieten forum gaat kijken zie je banners die bijna 500 x 500 pixels zijn, dat vind ik echt niet fijn :-? . Is dan ook een forum waar ik niet vaak kom, juist door de banners.

Ik herken gebruikers vaak aan hun avatar of onderschrift, niet aan hun forumnaam. Als iedereen zijn eigen banner heeft dan is dat een stuk makkelijker (mits die niet te vaak veranderd word natuurlijk :lol:).
Goede compromis vind ik dan weer dat je in je profiel een lange beschrijving + foto's kan geven van al je diertjes. Als je geen website wil, kun je op die manier alsnog overbrengen welke huisdiertjes je allemaal hebt.

Valt er geen software te schrijven/downloaden waarbij je banners uit kan zetten? Zodat ze dus niet weergegeven worden als je dat niet wil. Net zoals je dat volgens mij ook met smileys kan doen. Geen idee of dit kan hoor, ben niet zo'n digibeet :bloos: .
mar77
Hamsters: ik ben knagerloos

Bericht door mar77 »

Ik vind banners juist vervelend. Als je een tekst van een a twee regels plaatst overheerst de banner. Met banners wordt het heel erg veel scrollen.
ik vind onderschriften veel duidelijker.

Aan avatars herken ik ook de meeste mensen. De laatste tijd eventjes wennen er hebben er een aantal hun avatar veranderd.
groetjes Marielle
Nona
Hamsters: 2 syrtjes & 1 rusje

Bericht door Nona »

zotteke schreef:Ik vind banners veel leuker dan gekleurde tekst, maar dan wel met een maximale maat. Maatje van TS banner vind ik de max. Als je op het valkparkieten forum gaat kijken zie je banners die bijna 500 x 500 pixels zijn, dat vind ik echt niet fijn :-? . Is dan ook een forum waar ik niet vaak kom, juist door de banners.

Ik herken gebruikers vaak aan hun avatar of onderschrift, niet aan hun forumnaam. Als iedereen zijn eigen banner heeft dan is dat een stuk makkelijker (mits die niet te vaak veranderd word natuurlijk :lol:).
Goede compromis vind ik dan weer dat je in je profiel een lange beschrijving + foto's kan geven van al je diertjes. Als je geen website wil, kun je op die manier alsnog overbrengen welke huisdiertjes je allemaal hebt.

Valt er geen software te schrijven/downloaden waarbij je banners uit kan zetten? Zodat ze dus niet weergegeven worden als je dat niet wil. Net zoals je dat volgens mij ook met smileys kan doen. Geen idee of dit kan hoor, ben niet zo'n digibeet :bloos: .
Hier sluit ik me bij aan, dat lijkt me ook heel prettig. Ik vind banners namelijk ook erg leuk zolang ze niet megagroot en afleidend zijn.
Toon.
Hamsters: Xem, †April en †Pyriet
Leeftijd: 23

Bericht door Toon. »

Nona schreef:
zotteke schreef:Ik vind banners veel leuker dan gekleurde tekst, maar dan wel met een maximale maat. Maatje van TS banner vind ik de max. Als je op het valkparkieten forum gaat kijken zie je banners die bijna 500 x 500 pixels zijn, dat vind ik echt niet fijn :-? . Is dan ook een forum waar ik niet vaak kom, juist door de banners.

Hier sluit ik me bij aan, dat lijkt me ook heel prettig. Ik vind banners namelijk ook erg leuk zolang ze niet megagroot en afleidend zijn.
+nog eentje!, ik zou het heel mooi vinden
Greetz van mij,
en Xem(mie)!
Pyriet, je bent hier in m'n hart, kom je terug bij mij?
†April en (†)Pyriet voor altijd in mijn hart.
_mona_
Hamsters: 2

Bericht door _mona_ »

Nee, alsjeblieft geen banners :razz:
Ik hou echt van dit forum omdat hier geen banners zijn! (en omdat er fijne mensen zijn en veel nuttige info hoor)
Ik vind alle banners afleiden, ook al zijn ze niet groot.

Je kan nu een leuke avatar maken, in je profiel kan je foto's enzo zetten en in je onderschrift kunnen leuke kleuren.
Voor mij is dat echt prima en ik zou het ontzettend jammer vinden moesten er wel banners komen.
Groetjes van Mona,
en van syrtje Cardan en rusje Amberle♥
Plaats reactie