Opknappen?

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderator: I

VixenFromHell
Leeftijd: 34

Re: Opknappen?

Bericht door VixenFromHell »

Kan me er nog best wel wat bij voorstellen hoor, dat het er iets leuker uit zou zien met een hamsterfoto. Als dat op een goede manier gedaan wordt, ten minste. Netjes uitgewerkt en niet teveel. Maar, veel leden hebben er duidelijk geen behoefte aan en het beheer ook niet. Waar ik me wel aan stoor, is "Nogmaals dit is zo jammer, we hebben een forum, alles staat, alles is aanwezig behalve een fatsoenlijke lay-out?'. De lay out is (zoals anderen ook al zeiden), in feite al gewoon prima, niets onfatsoenlijks aan! Dat jij het saai vindt maakt het nog niet meteen onfatsoenlijk.. Een mooie afbeelding van een hamster erbij zou misschien best leuk zijn (in mijn ogen in ieder geval), maar met de lay out is verder niets mis. Aanpassingen zouden de lay out juist ook kunnen verpesten natuurlijk.. ;)

Aangezien de meesten het prima vinden, lijkt het me niet echt de moeite waard om er mee te gaan rommelen :)

Nobody ever seems to remember life is a game we play

Also known as Maaike

Pics!
**Lilia**

Bericht door **Lilia** »

Tja als er in plaats van een reclamebanner een foto'tje zou staan of een gewone banner maar dan wel écht klein, zou het misschien leuk zijn. Maar er is denk ik inderdaad heel erg weinig behoefte aan.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo,
zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
GekGeitje
Hamsters: Catharina de' Medici
Leeftijd: 37
Contacteer:

Bericht door GekGeitje »

Bolino schreef:Ja, bekendste hamster! Ik word hier eerlijk gezegd een beetje geïrriteerd door, want jullie weten heus wel dat ik het niet over een AH-hamster heb.
Welke bekende hamster dan? Want buiten Hamtaro, Kruimel (van Nils Holgersson) en de AH hamsters ken ik geen bekende hamsters :mrgreen: (kan ook aan mij liggen hoor, ik ben een beetje wereldvreemd af en toe :P ).
Sanne

Bericht door Sanne »

Ik vind dit juist een fijn forum omdat er niet overal plaatjes staan. Als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met het Hammie Hamsterforum, dan zie je dat die banners met 'win een hamsterkooi' wel erg opvallend zijn, en dat is nog maar op twee subfora. Nee, doe mij maar dit, lekker overzichtelijk en eenvoudig.
Bolino
Hamsters: Domme
Leeftijd: 26

Bericht door Bolino »

GekGeitje schreef:
Bolino schreef:Ja, bekendste hamster! Ik word hier eerlijk gezegd een beetje geïrriteerd door, want jullie weten heus wel dat ik het niet over een AH-hamster heb.
Welke bekende hamster dan? Want buiten Hamtaro, Kruimel (van Nils Holgersson) en de AH hamsters ken ik geen bekende hamsters :mrgreen: (kan ook aan mij liggen hoor, ik ben een beetje wereldvreemd af en toe :P ).
Goudhamster, campbelli, rusjes en een chineesje.

: zucht : gaan we weer. Admins = Moderators. Jullie snappen heus wel wat ik bedoel ;) Niemand hoort mij zeggen dat er poespas op moet komen. Maar een enkel plaatje desnoods van 300x150pixels op de hoofdpagina ipv de banner zou al leuker ogen. Alléén op de hoofdpagina. Dat mis ik gewoon. Ik hoopte dat meer mensen die mening met mij zouden delen.. zit er niet in. Beetje jammer!

'Los gaan op de PM' ? Ik heb met niemand ruzie, ik wilde alleen de mening van andere leden ;)

Dus... het wordt zinloos voor mij om in discussie te blijven. Blijkbaar zijn de meningen niet verdeeld maar eenzijdig. Jammer.
Greetz. Bolino! ( ^.^ )"
Slaap zacht; Humpie, Snuf, Mini Cooper

http://www.fresha.net
Een website gebaseerd op Freeware en Shareware. Je kan er meer dan 200 gratis programma's direct downloaden!
I
Moderator
Hamsters: Molly
Leeftijd: 38

Bericht door I »

Je wilt meningen van andere forummers met behulp van een onderwerp waar je zelf boven zet dat het vooral voor crew is, waar je uitgebreid ingaat op een PM-wisseling met Dong en waarin je vraagt wanneer er nou eindelijk eens wat gaat gebeuren? Bijzondere manier om meningen te vragen.

Los gaan op de PM? :shock: Dat heb ik nergens geschreven, maar het lijkt me een uitdaging.

Ik ben het verder met je eens dat verdere discussie geen nut heeft, dus ik doe dit topic op slot.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
Gesloten