Opknappen?

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderator: I

Bolino
Hamsters: Domme
Leeftijd: 26

Opknappen?

Bericht door Bolino »

Hallo allemaal! ( vooral bedoeld voor de crew )

Allereerst, ik weet niet of dit de geschikte plaats is en of er al een topic van is, dus neem mij dit aub niet kwalijk! ;)

Uhmm.. ik heb om precies te zijn iets meer dan een jaar geleden een mailtje gestuurd naar de beheerder met de vraag wanneer het forum wat opgevrolijkt gaat worden. Want het is zo 'saai' en dat vond ik jammer, want we hebben de leden, het forum alleen de lay-out is wat somber. Ik heb daarop een reactie gekregen.

B E W I J S : Afbeelding

Nou, ik wil niet vervelend gaan doen, maar dit is dus alweer een jaar geleden en wat is er precies veranderd? Niks noppus noda? Alleen een vervelende banner / reclame op de hoofdpagina? Dat is niet erg, maar het forum ziet er nog precies hetzelfde uit.

Nogmaals dit is zo jammer, we hebben een forum, alles staat, alles is aanwezig behalve een fatsoenlijke lay-out? ;)
Dus mijn vraag is eindelijk wanneer er wél wat gaat gebeuren? ( niet offensief bedoeld, laat ik dat voorop stellen, maar kom op? Een jaar geleden? ) Tuurlijk heb ik/we er begrip voor dat de crew ook niet 24/7 aan een forum kunnen werken, die hebben ook nog een social life net als iedereen, maar het is toch niet teveel gevraagd om wat plaatjes van hamster op het forum te zetten voor de lay-out? :(

Bolino
Laatst gewijzigd door I op 08 okt 2012, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: PM verwijderd, het is niet voor niets een Personal Message

Greetz. Bolino! ( ^.^ )"
Slaap zacht; Humpie, Snuf, Mini Cooper

http://www.fresha.net
Een website gebaseerd op Freeware en Shareware. Je kan er meer dan 200 gratis programma's direct downloaden!
Mimosa
Leeftijd: 27

Re: Opknappen?

Bericht door Mimosa »

Ik ben nu al een aantal jaar lid en eigenlijk stoor ik me absoluut niet aan de lay-out.. Vind het wel prima zo, en zou het helemaal niet erg vinden als het zo blijft. Een tijdje terug is er meen ik nog een topic geweest over een ander logo, bijna iedereen was daar toen tegen. Dit is gewoon ons oude vertrouwde forum denk ik, vind persoonlijk niet dat deze een nieuwe stijl nodig heeft.
**Lilia**

Bericht door **Lilia** »

Ik vind het geen probleem dat het forum leesbaar is en zonder poespas. Het gaat mij hier om de informatie en de gezelligheid, niet om plaatjes overal. Eens met Marrie verder.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo,
zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
I
Moderator
Hamsters: Molly
Leeftijd: 38

Bericht door I »

Ik zie ook niet in wat er mis is met de lay-out, het is inderdaad oud en vertrouwd en bovendien lekker 'rustig'. Ik hoef niet zo nodig allerlei poespas.

Ik heb trouwens de PM van Dong naar jou weggehaald. Het is niet zo netjes om een privébericht openbaar te maken zonder dat de afzender daar toestemming voor heeft gegeven. Bovendien, als je het zo vervelend vindt dat Dong verder niets met je PM heeft gedaan, dan moet je dat met haar persoonlijk oplossen.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
_mona_
Hamsters: 2
Leeftijd: 28

Bericht door _mona_ »

Ik vind de lay out echt prima. Ik kan me ontzettend storen aan drukke lay out.
Heerlijk zo, lekker rustig. Ik zou het verschrikkelijk vinden als het veranderd :razz:
Groetjes van Mona,
en van syrtje Cardan en rusje Amberle♥
Yipee
Hamsters: James
Leeftijd: 29

Bericht door Yipee »

Ik ben het er een beetje mee eens. Op zich zou er nog wel wat leuks kunnen gemaakt worden van de welkomst pagina. Ik heb zit zelf ook bij andere fora, en bijvoorbeeld het aquaforum.nl vond ik altijd een mooie welkomst pagina hebben. Verder vind ik het juist hartstikke overzichtelijk en moet er niet veel veranderd worden naar mijn mening. :)

Uiteindelijk gaat het om de gezelligheid op het forum! Maar toch is een gezelligheid uitstralende welkomst pagina ook leuk. ;)
Mijn Syrische hamster James: Topic James
Nella
Hamsters: roborovski's
Leeftijd: 35

Bericht door Nella »

Ik mag inderdaad ook juist hopen dat er geen foto's of andere poespas bij komt. De reclamebanners vind ik eigenlijk al irritant, zelfs dat had niet gehoeven. Moet er niet aan denken zeg. Eerlijk gezegd vond ik de overgang van het oude nog-saaiere forum naar dit format al heel wat. Zelfs dat had eigenlijk niet gehoeven van mij.

Gewoon zo houden dus! En als je meer foto's van hamsters wil zien.... kijk dan de topics op het forum door? Daar staan er toch ook genoeg?
Roborovski's
Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt

Informatieve tekst roborovski's!
Bolino

Bericht door Bolino »

Nou het hoeven ook geen tierlantijntjes te zijn.. maar slechts een enkel plaatje of 2 van hamsters op alleen de hoofdpagina zou al een hele andere indruk geven. Dat wil ik alleen maar zeggen. Kijk dat het rustig is is juist fijn ! Ben ik het mee eens. Maar nu is het voor het mooie net een tikkeltje té saai. Een klein plaatje met de bekendste hamsters op de hoofdpagina.. zou al een hele andere indruk geven en leuker voor de buitenwereld. Meer mensen, meer vreugde, meer hamsterplezier? ;)
Greetz. Bolino! ( ^.^ )"

Een website gebaseerd op Freeware en Shareware. Je kan er meer dan 200 gratis programma's direct downloaden!
**Lilia**

Bericht door **Lilia** »

De bekendste hamsters.. De foto's van internet dus? Ik weet niet of de buitenwereld daar nou echt om staat te springen, om een foto van een AH-hamster te zien. Denk niet dat we dan meer leden krijgen ofzo. Ik meld me ook niet aan voor een forum om een plaatje op de hoofdpagina. Ik vind dat het er verzorgd uitziet en ik denk dat een heel groot deel het daarmee eens is. We hebben straks trouwens wel een vreselijk veel minder saai forum want er komt als het goed is wel weer een kerstmannetje bij het logo te staan. Geen hamster, maar toch, wel een plaatje!
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo,
zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Qudie<3Molley
Hamsters: Jack
Leeftijd: 30
Contacteer:

Bericht door Qudie<3Molley »

Ik vind het zo ook prima hoor.
Het is makkelijk, ziet er verzorgd uit en is overzichtelijk.
Liefs Ashley, en een pootje van Jack!
I only wished to become something beautiful.
Through my music, through my silent devotion
Rust zacht, mijn lieve schatjes
Hangmatjes!
Bolino

Bericht door Bolino »

Ja, bekendste hamster! Ik word hier eerlijk gezegd een beetje geïrriteerd door, want jullie weten heus wel dat ik het niet over een AH-hamster heb. Ten tweede, 'buitenwereld' .. op een forum zit je alleen maar met mensen uit de buitenwereld, want je kent 99/100 mensen niet in Real Life. Kom op zeg... :(

Zo, 1 kerstman logootje. Dat fleurt het forum al een heel stuk op. Nou, aangezien toch alles 10 tegen 1 is. Het zegt al genoeg dat geen 1 admin op dit bericht reageert. Wel zeggen dat het forum wordt opgeknapt, maar ondertussen zijn we al ruim een jaar verder. Beetje jammer ;)
Greetz. Bolino! ( ^.^ )"

Sandra
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Sandra »

Tussen opknappen en opknappen zit een heel verschil, het is net hoe je het interpeteerd.
Wat heb je in al die poespas, daar gaat het toch allemaal niet om hier?
het gaat erom dat je met elkaar je hobby kan delen hier, niet om een rood wit blauw en pimpelpaarse met witte stippen forum te hebben met bloemetjes oid.

Dit forum is overzichtelijk zonder poespas, mooi laten zo.
Groetjes Sandra, syrische hamster fokster sinds 26 januari 2004.
Hamstery il Criceto
http://www.vansandra.nl
HIC on Facebook
I
Moderator
Hamsters: Molly
Leeftijd: 38

Bericht door I »

Bolino schreef:Het zegt al genoeg dat geen 1 admin op dit bericht reageert. Wel zeggen dat het forum wordt opgeknapt, maar ondertussen zijn we al ruim een jaar verder. Beetje jammer ;)
Nogmaals, als je een probleem hebt met Dong omdat ze niets met je PM heeft gedaan, los dat dan gewoon met haar op via PM. Je laat je nu namelijk wel een beetje kennen.

Dit forum heeft geen admins, dus het is niet zo gek dat ze niet reageren. Wel hebben we een beheerder en drie moderators. Waarvan ik inmiddels twee keer heb gereageerd.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
morgantcm
Moderator
Leeftijd: 35

Bericht door morgantcm »

Ik wil ook best reageren als je daar behoefte aan hebt Thomas, maar ik ben eveneens geen admin en ben het met de bovenstaande reacties eens. Ik denk dat de berichten voor zichzelf spreken en dat men hier dus niet jouw mening deelt.
Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / 06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / 15-02-2010)
Mimosa
Leeftijd: 27

Bericht door Mimosa »

Daarbij komen wij hier regelmatig en komen er elke week toch echt nieuwe leden bij. Denk dus niet dat we al die "plaatjes" echt nodig hebben.
Gesloten