Het Grote Taxi Topic!

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Dukat
Hamsters: Gul Dukat

Re: Het Grote Taxi Topic!

Bericht door Dukat » 21 okt 2017 15:23

Mirkku schreef:Nieuwe info: het zijn 3 russische dwerghamsters vrouw, 1 russische dwerghamster man en 2 syrische hamsters! Ik denk dat dit toch wel red-actie 3 wordt voor mij...

Niet met advertentie, maar wel met 'dit zoekt een huisje', in Wageningen.

Hallo allemaal!!!
Ik kreeg een berichtej van de mensen waar ik hamsters heb gered; De ouderdieren moeten nu ook weg... Dit zijn er volgens mij een stuk of 8, maar ik heb niet meer de kooien of de zin om deze op te vangen, gezien het feit dat het veel moeite kostte de laatste hamsters te huisvesten. Mocht je interesse hebben dan kun je me een bericht sturen, dan verwijs ik je gráág door (of haal eerst de hamster bij die mensen op). Het gaat dus om zowel mannen als vrouwen, en voor zover ik weet zeker in blauw-wildkleur en wildkleur.
Tot mijn spijt heb ik momenteel geen reisplannen door het land. Maar ik duim voor je en leef met je mee voor de hamsters. Ik post jouw bericht ook maar even hier. Misschien dat iemand in de buurt van Wageningen de hamsters kan helpen opvangen?

Momenteel is een goeie kooi voor een syrische hamster minimaal 100x50 cm. in grondoppervlak.
Vaak post ik 2e-handshamsters die ik zie op Marktplaats. Klik.

Plaats reactie