Gezocht hobbyfokker roborovski omgeving Overijssel

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Plaats reactie
Sanders

Gezocht hobbyfokker roborovski omgeving Overijssel

Bericht door Sanders » 14 nov 2017 19:54

Ik ben opzoek naar een roborovski hobby fokker in Overijssel. Ik wil graag roborovski hamsters gaan houden en wil deze graag aanschaffen bij iemand die er verstand van heeft en mij wegwijs maakt in het houden van de roborovski hamsters.

Romy S

Re: Gezocht hobbyfokker roborovski omgeving Overijssel

Bericht door Romy S » 14 nov 2017 20:20

Er zijn maar heel weinig fokkers in Overijssel en ook geen robo fokkers maar je zou Gabrielle van het forum kunnen contacteren van het forum,
zij fokt robbies en gaat volgende week naar exo, Wellicht kun je wat reserveren en daar ophalen
Hobbyfokker Syrische Hamster in Enschede https://www.facebook.com/Hamstery-Het-T ... 176487004/

Sicos
Beheerder
Hamsters: 3 robbies en 3 rusjes
Leeftijd: 40

Re: Gezocht hobbyfokker roborovski omgeving Overijssel

Bericht door Sicos » 15 nov 2017 07:52

Sanders schreef:
14 nov 2017 19:54
Ik ben opzoek naar een roborovski hobby fokker in Overijssel. Ik wil graag roborovski hamsters gaan houden en wil deze graag aanschaffen bij iemand die er verstand van heeft en mij wegwijs maakt in het houden van de roborovski hamsters.
Ik heb zelf 3 robbies (afkorting voor roborovskis) van Gabrielle en het houden daar van is niet echt wezelijk anders dan andere hamster soorten. Waar je wel rekening mee moet houden bij het aanschaffen van een eventuele kooi is dat je bij tralie kooien ervoor zorgt dat de afstand tussen de spijlen klein genoeg is aangezien robbies kleiner zijn dan bijvoorbeeld rusjes

Plaats reactie