TK: langharige syrische hamsters + babies

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Kai

TK: langharige syrische hamsters + babies

Bericht door Kai » 26 jun 2015, 07:36

Omdat mijn zwangerschap de laatste trimester heeft bereikt wordt mijn nestje wat ik hem mijn laatste nestje op zacht aandringen van mijn man.

Hierdoor heb ik besloten dat het beste is om nieuwe huisjes te zoeken voor mijn hamsters. Dit omdat eens de kleine er is ik s'avonds waarschijnlijk uitgeput zal zijn en amper tijd heb voor mijn hamsters, dit vind ik niet eerlijk voor hun! Je moet ten alle tijden eerlijke en oprecht blijven.

Bij deze heb ik besloten dus een nieuw huisje te zoeken voor zowel de 6 mannelijke babies nog (ga er ook zelf geen houden)

papa boris en mama bieke (eens de babies gespeend zijn pas natuurlijk)

Graag had ik Bieke zien gaan naar iemand die enkel haar als knuffel wil gebruiken. Papa Boris zou voor de dek mogen vertrekken als hij niet aan de lopende band wordt gebruikt maar hier op het hamsterforum zie ik dit gelukkig niet gebeuren.

Ze worden verkocht zonder de grote kooien die heb ik beloofd aan iemand anders (maar 1 is al niet meer hamsterproof vandaar) ze kunnen wel met 2 TIJDELIJKE kleine kooitjes verkocht worden (aquaria en traliekooi)

Ik vraag 10 euro per hamster en als ze samen verkocht worden (de ouders) vraag ik 15 euro op voorwaarde dat ze natuurlijk goed terecht komen.

Ik ben zelf van Belgie (Bilzen) zo een 30 minuten van maastricht af.
Ze kunnen nog gebracht worden tegen een vergoeding maar dan ENKEL in nederlands limburg, verder ga ik niet. Meer prijs is dan nog af te spreken adhv km afstand.

Mama Bieke: ze mag pas weg als de babies goed gespeend zijn
Afbeelding

Papa boris (verlegen type maar zo mooi) gaat echt alleen naar een GOEDE thuis!! Hij betekend veel voor mij vandaar dat ik deze moeilijke beslissing ook maak.
Afbeelding

Er is geen haast bij, dus ik let wel dat ze naar een goede thuis vertrekken.

Plaats reactie