Spullen dwerghamsters.

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Schnabbelina
Hamsters: Schnabble, Yoshi, Alastor
Leeftijd: 26

Spullen dwerghamsters.

Bericht door Schnabbelina » 09 jul 2015, 21:09

Hallo allemaal,

ik heb een paar spulletjes over, de meesten voor een dwerghamster ze mogen voor een prikkie weg omdat ik er niks mee doe:)
verder heb ik ook nog mooie nette kooitjes (meeste niet geschikt voor permanente huisvesting) hier vraag ik ook niet heel veel voor maar daar wil ik natuurlijk wat meer voor dan voor de gewone spulletjes:) bij intresse reageer maar, over de prijs komen we het vast wel eens.

1. huisje met knaagschade. ( ook geschikt voor syren of ratjes etc.)
€1,-
Afbeelding
Afbeelding

2. 2 gele wieltjes om aan de tralies te bevestigen.doorsnee 14.5 cm zo goed als nieuw. €1,- euro
Afbeelding

3. Metalen radje is klein verder nog helemaal goed dus ook geen roest. advies met dit radje is om de spijlen dicht te maken met stof. €0.50 cent.NIET GESCHIKT VOOR VOLWASSEN RUSJE
Afbeelding

4. drinkflesjes gebruikt maar goed,. wel nAfbeelding

5.2 kooiklemmen ik gok van Ferpast. samen €0.50
Afbeelding
2-delig blauw huisje met knaagschade € 1,-
Afbeelding
close-up knaagschade
Afbeelding

6.oranje huisje iets wat aan geknaagd bij de ingang € 2,-
Afbeelding

7.1x geel voerbakje en 2x oranje voerbakje *gebruik ze zelf als zandbakjes € 1.50 p.s.
Afbeelding

8.Drinkflesjes zgn prijs : €0.50,- ongeacht grote
Afbeelding

9.dubbeldekker huisje met los trappetje € 1.50
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

10.vervoersbox met minimale knaagschade aan luchtgaten (uitbraakgrage hamster) € 4,-
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

11. kleine vervoersbox met deksel alleen voor kleine (soorten) hamsters. een syr kan er zn bips niet in keren.. €1,- met enkele krasjes er op maar prima te gebruiken.
Afbeelding

12.wooden tower z.g.a.n. naar mijn weten compleet € 2,-
Afbeelding
Afbeelding

kleine kooitje ter uitbreiding van je andere kooi(en) Ferplast €10,-
knaagschade aan de tralies verder nog helemaal netjes!
(ronde verbindingsstukken tussen de buizen kan je gewoon in 1 kleur krijgen dus blauw oranje of rood gemixt zoals op de foto is natuurlijk ook gewoon mogelijk)
Afbeelding
Afbeelding

2xFerplast combi 1 + ferplast GYM z.g.a.n € 22.50 * buizenstelsel die er bij hoort staat niet op de foto maar zit er uiteraard wel gewoon bij!
( 1 ervan mag voor iets minder weg want de kooi is iets wat beschadigd. voor info stuur pb maak ik even wat meer fotos)
Afbeelding

Afbeelding

Ferplast duna fun met toebehoren die afgebeeld staan. €30,-
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ook de 2 verdiepingen met hun aanklikbare trappetjes zitten er bij. excuus voor de slechte foto
Afbeelding

Plaats reactie