Rotterdam: 4 hamsters zoeken thuis!

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

meow
Leeftijd: 29

Rotterdam: 4 hamsters zoeken thuis!

Bericht door meow » 18 okt 2015, 22:58

Op het moment zitten er 4 lieve dwerghamsters in mijn opvang op een nieuw baasje te wachten, en ze staan te popelen! Heb jij een kooi van minimaal 50x30cm en ben je op zoek naar een nieuw vriendje of vriendinnetje? Lees dan even verder :) Bij interesse kan er contact opgenomen worden via mijn Facebook pagina (zie onderschrift), omdat ik niet meer dagelijks op het forum te vinden ben. De adoptiekosten voor een dwerghamstertje bedragen €5,-

Allereerst stel ik voor: een lief mannetjes hamstertje van januari 2015. Het is een wildkleurtje. Dit mannetje kwam binnen met zijn broer (die mocht hier blijven wonen), beide waren krijserdjes. Dit mannetje is al heel dapper en durft zelfs al snoepjes aan te pakken als hij aan je gewend is. Hij is nog wat verlegen en laat zich niet heel veel zien. Ondanks alles is het een schatje eersteklas die een goed thuis verdient! Zeg nou zelf; dat snoetje is moeilijk te weerstaan toch? :+:
Afbeelding

Dan hebben we 3 hamstertjes die gebracht zijn met nog 6 andere hamstertjes. Uit een oeps-nestje. Ze zijn ongeveer van mei dit jaar dus nog erg jong. Het mannetje is erg snel, aanwezig en heeft veel uitdaging nodig. Wel is hij nog heel erg schrikkerig helaas. Dit hamstertje gaat dan ook alleen naar een thuis waar hij met veel geduld benadert wordt.
Afbeelding

Daarnaast zijn zijn 2 zusjes ook nog op zoek naar een huisje, natuurlijk apart van elkaar. Ze zijn beiden nieuwsgierig en hebben iemand nodig die ze niet gelijk op wilt pakken maar de tijd wilt nemen om te laten wennen. Ik ben er van overtuigd dat met de juiste aanpak beide dames super leuke en tamme huisdiertjes kunnen worden! (leuk zijn ze natuurlijk al ;) )
*Foto's uploaden lukte helaas niet meer, maar de foto's zijn te vinden op mijn pagina!*

Zoals jullie lezen hebben ze allemaal wel een kleine handleiding. Ik zet ze op het forum omdat hier een hoop liefhebbers zijn die een moeilijker plaatsbaar beestje toch een super thuis willen bieden! Nogmaals: bij interesse graag via mijn pagina contact opnemen. Ik kijk niet dagelijks op het forum.

Hamsters~ Buddha, Aagje & Jina.Vogeltjes~Zaza, Pluk, Dash & Mini. Hondje~Mowgli. Reuzenslak~Gerrit. Konijntjes~Olaf , Kyra & Macy. Dikstaartgerbil~Squeak. Ratjes~Killian, Shenkie & Tofu.
http://www.facebook.com/pettingsopvangrotterdam

Plaats reactie