Jonge hamsters in de opvang

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Marley
Hamsters: Lilly Sjimmy, Skip

Jonge hamsters in de opvang

Bericht door Marley » 28 jan 2017, 11:07

Afgelopen week is er een nest jonge dwerghamstertjes in de opvang gebracht.
De mensen waren verkeerd voorgelicht in de dierenwinkel en hadden man en vrouw samen meegekregen.
Volgens de mensen zouden ze op de dag van binnenkomst 4 weken oud zijn.
Een aantal hanstertjes gaat tijdelijk met vrijwilligers mee om nog wat groter te worden en om te wennen aan handen
en geluiden. Dit zijn ze nog niet gewend. Ze waren allen wat schrikkerig en sommige hebben ook al laten horen dat ze goed kunnen krijsen. Kleine Tijger woont tijdelijk bij mij. In de opvang was het degene die het meest aan het krijsen was. Ik denk dat ie er niet van houdt om wakker gemaakt te worden. Gisteravond hoorde ik wat scharrelen in zn kooi en toen ik mn hand erin deed stapte ie er tot mijn grote verbazing direct op en ook op schoot ging het prima. Ik heb hem hier thuis nog niet horen krijsen. Ik denk dat het wel goedkomt met het kleintje.

Er zijn er nog een aantal te reserveren. Ook verschillende kleurtjes. Via de link hieronder kan je ze zien.
Ook zitten er natuurlijk nog een hoop andere dieren te wachten op een forever home waaronder een hoop gerbils! Ook baby's zitten daarbij.
https://www.knaagdierencentrumnhn.diere ... /knaagdier

Afbeelding
Kleine tijger op schoot

rusjes Lilly en Sjimmy en syrtje Skip, gerbils Lana en Nala , Konijntjes Kees en Lila

Plaats reactie