aquariums + spullen

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Yalenka
Leeftijd: 31

aquariums + spullen

Bericht door Yalenka » 18 feb 2018, 15:37

Hallo allemaal,

Mijn gerbils en hamsters zijn inmiddels allemaal al lang overleden, nu word het toch hoog tijd om de spullen op te ruimen.

Ik heb 3 aquaria staan. De grootste is 90x50x50 (lxbxh) en heeft een houten deksel die volledig eraf kan, maar waarvan ook de helft open geklapt kan worden. Ik vond het altijd een super fijne kooi. Daarnaast heb ik er nog een van +/- 80x40x50 (lxbxh). Om de buitenranden zit een ijzeren rand en ook de deksel is van ijzer (geperforeerd), heel erg fijn als je bijvoorbeeld ook een kat in huis hebt. De kleinste is +/- 80x30x40 (lxbxh), deze heeft een glazen plateau van ongeveer 20 cm breed. Ook dit aquarium heeft een houten deksel die geheel en half open kan. Daarnaast heb ik nog een grote doos vol met loopwielen, zandbakjes, voerbakjes, huisjes en speeltjes. Gebruikt, dus vooral het houten spul heeft knaagschade.

Het staat al zo lang ongebruikt op zolder, dat ik eigenlijk niet eens weet wat ik allemaal nog heb :P Bij interesse kan ik foto's maken. De spullen staan in limburg (Linne) en moeten daar ook opgehaald worden.

Plaats reactie