Hamsterkast/verblijf te koop

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Gesloten
Lici
Hamsters: Kat (Katarina)
Leeftijd: 44

Hamsterkast/verblijf te koop

Bericht door Lici » 02 mar 2018, 16:27

Leefruimte voor goudhamster in de vorm van een kast met drie etages te koop.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
buitenzijde: 1.44 x 0.58 x 1.00
per verdieping: 0.42 x 0.78 x 0.51

De kast heeft een op maat gemaakte, glazen zaagsel-stop voor iedere etage, is van binnen volledig in scheepslak gezet. De naden zijn gekit met aquarium-kit. Hierdoor is de kast, ondanks het gebruik, niet door urine aangetast. Er is wél aan de lak geknaagd, dat is wat je op de foto's kunt zien.
Afbeelding
Afbeelding

Aan de voorzijde is de kast per verdieping voorzien van twee op maat gemaakte schuiframen van glas. Je kunt je huisdier dus goed zien.
Per etage is de kast (voor ventilatie en om klimmen mogelijk te maken) aan drie zijden muizengaas van metaal aangebracht. Aan de binnenzijde afgewerkt met strips zodat de hamster zich niet kan bezeren. De bovenste verdieping heeft ook muizengaas aan de bovenzijde.
Afbeelding

De etages zijn met elkaar verbonden door middel een gat van 0.29mm doorsnee. Deze gaten zijn af te sluiten waardoor je drie aparte hokken hebt.
Dit is handig met verschonen of als je kleinere hamsters apart van elkaar wilt houden. Mijn hamster had de beschikking over de gehele kast, de verschillende verdiepingen waren begaanbaar voor haar gemaakt door middel van o.a. houten laddertjes, klimtouw en verhogingen.
Afbeelding
Afbeelding
Zoals gezegd, de kast is gebruikt en vertoont dus ook gebruikerssporen. Je zult een paar plekjes weer opnieuw in de scheepslak moeten zetten en hier en daar is misschien wat (veilige) kit nodig. Verder is de kast gemakkelijk te verven in een kleur naar je eigen smaak, het hout aan de buitenzijde is kaal en niet in de was gezet.
Afbeelding

Let op! Als je de kast wilt hebben zal hij opgehaald en vanaf de eerste etage via een (niet zo handige) trap naar beneden gesjouwd moeten worden. Er zeker twee handige tillers met sterke armen nodig!

Vraagprijs voor dit hamsterverblijf dat aan de strenge Duitse normen voldoet is: € 100,00

Als je vragen hebt, stuur me dan een persoonlijk berichtje!

Groeten, Lici

Riann@888
Hamsters: Maskertje en Beertje

Re: Hamsterkast/verblijf te koop

Bericht door Riann@888 » 24 okt 2018, 12:31

Hallo, kan ik je per Whatsapp bereiken ivm hamsterkast?
Gr. Riann

Lici

Bericht door Lici » 24 okt 2018, 18:17

Hallo Riann,

Helaas is de hamsterkast al een hele tijd geleden bij het grof vuil beland. Er was geen interesse en hij stond vreselijk in de weg bij mij thuis.
Maar als je evt vragen hebt over het zelf bouwen van zo'n kast wil ik je best helpen natuurlijk. Ik ben een hele tijd erg blij geweest met het verblijf en de hamster leek het ook erg naar haar zin te hebben. Ze heeft in ieder geval lang geleefd (relatief natuurlijk, jammer genoeg hebben ze niet eeuwig...)

Mocht je dat inderdaad willen geef ik je graag mijn nummer in een persoonlijk bericht. Helaas moet ik er wel bij zeggen dat ik het aardig druk heb met mijn eigen bedrijf dat ik net heb opgestart dus ik kan er niet heel veel tijd voor vrijmaken, maar appen kan altijd.

Groetjes, Lici

Riann@888
Hamsters: Maskertje en Beertje

Bericht door Riann@888 » 24 okt 2018, 23:16

Ah, dat is erg jammer. Ik zag hem voor het eerst en vond hem zo ontzettend leuk. Eigenlijk precies wat ik zocht.
Ik heb momenteel niet veel tijd om zelf een hok te maken.
Maar ik ga erover denken. En mocht ik vragen hebben dan neem ik contact met je op. Bedankt voor het aanbod.
En mocht je toch ergens nog een mooie hamsterkast zien, wil je mij dan waarschuwen?
Vr. Groet en succes met je bedrijf!
Riann

Lici

Bericht door Lici » 24 okt 2018, 23:44

Hij was ook echt erg leuk en ik vond hem ook erg praktisch. Ik had hem je graag gegund, maar helaas...
Ik hou je in gedachten mocht ik iets tegenkomen.

Groetjes,
Lici

Gesloten