20 hamsters op marktplaats

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Plaats reactie
iris1006
Hamsters: Coco & Janneke

20 hamsters op marktplaats

Bericht door iris1006 » 15 jul 2018, 18:01

hallo iedereen,

ik was aan het rondkijken op marktplaats toen ik opeens een advertentie zag van 20 russische dwerghamsters, 1 km van mijn huis vandaan. ze zitten verdeeld onder 2 hokken volgensmij 1 aquarium en 1 veel te kleine ferplast combi. het betreft 9 mannetjes en 11 vrouwtjes. ik weet dat er een topic is over marktplaats hamsters, maar dit vond ik toch wel een geval apart. ik zal hieronder even het linkje plaatsen. volgens mij zitten alle hamsters op geslacht dus verdeeld over 2 hokken en zijn ze al te oud om nog samen te zitten. ik vind dit ontzettend sneu en wil graag wat doen aangezien ophalen geen moeite is voor mij, maar ik kan geen 20 hamsters onderhouden naast mijn eigen hammies. ik heb zelf nog wel een paar kooien vrij maar ik kan ze dus alleen tijdelijk houden en ik heb mensen nodig die graag zo'n hamstertje willen overnemen (ik woon in noord-holland). als je er een hamstertje bij wilt nemen hoor ik het graag dan kan ik kijken wat ik kan doen. tips voor hoe ik nu het beste kan helpen zijn ook erg welkom.

groetjes, Iris

dit is het linkje: https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr

Have a nice day! :)

Angelinah
Hamsters: Sassy
Leeftijd: 15

Re: 20 hamsters op marktplaats

Bericht door Angelinah » 15 jul 2018, 19:06

Wanneer je in België woont... :-|
Vreselijk toch hoe mensen zijn :(
Mens: Angelina
Hamster: Momenteel geen

Rust zacht Dommeltje ♥
Rust zacht Snowy ♥
Rust zacht lieve Balou (20-04-2016 - 23-01-2018) Ik ga je missen x
Rust zacht Gijsje, mijn schatje (17-01-2018 - 17-10-2018) x

Dukat
Hamsters: W. v. Oranje, Plato, Hekate

Re: 20 hamsters op marktplaats

Bericht door Dukat » 16 jul 2018, 21:44

Ik vind het ook rot.

Het spijt me, maar de enige tip die ik kan geven is om een lijstje te maken met allemaal vragen die je de adverteerder kunt stellen.
Fokt u met de hamsters?
Zijn ze tam?

Je kunt ook een knaagdierenasiel mailen en vragen hoe zij het e.a. ophelderen of het een onproffesionele fokker betreft of iemand is die daadwerkelijk éénmalig definitief alle hamsters kwijt wil.

Dat zijn de eerste vragen die bij mij opkomen.

En dan nog is het vaak aan een ieder de keuze of de adverteerder op z'n woord te vertrouwen is of niet.
Momenteel is een goeie kooi voor een syrische hamster minimaal 100x50 cm. in grondoppervlak.
Vaak post ik 2e-handshamsters die ik zie op Marktplaats. Klik

Plaats reactie