Russische dwerghamster gezocht (Breda/Tilburg)

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Plaats reactie
KimS
Hamsters: Jip

Russische dwerghamster gezocht (Breda/Tilburg)

Bericht door KimS » 09 sep 2018, 21:56

Hallo allemaal,

Via Marktplaats had ik een Russische dwerghamster gereserveerd uit een onverwacht nestje en die zou ik woensdag op gaan halen. Helaas kreeg ik vandaag een berichtje dat het hamstertje erg zwak blijkt en heel erg achterblijft op de rest. Fijn dat ik op de hoogte wordt gehouden, maar heel jammer natuurlijk en sneu voor het beestje.

Nu ben ik op zoek naar een andere Russische dwerghamster, maar ik ben inmiddels maar al te goed op de hoogte van hoe dierenwinkels met hun dieren omgaan. Tegelijkertijd heb ik echter helemaal geen hobbyfokker in de buurt kunnen vinden. Ik woon tussen Breda en Tilburg in en zou dan ook graag in die omgeving een Russische dwerghamster ophalen. Kent iemand een hobbyfokker in deze buurt of ken je misschien een dierenwinkel waar beter met de dieren om wordt gegaan en waar ik dus met een gerust hart een dwerghamster kan kopen? Dan hoor ik het heel graag!

Alvast bedankt!

Groetjes,
Kim

xDenies
Leeftijd: 26

Re: Russische dwerghamster gezocht (Breda/Tilburg)

Bericht door xDenies » 11 sep 2018, 10:34

Je kan mij eens een emailtje sturen. www.HamsteryPureColour.nl ik wil toch nog één koppeltje gaan maken. De rest is op mijn website te lezen.
HamsterScaping, het creëren van een natuurlijke leefwereld voor je hamster.
http://www.HamsterScaping.Info
Facebookgroep Hamsterscaping

KimS
Hamsters: Jip

Re: Russische dwerghamster gezocht (Breda/Tilburg)

Bericht door KimS » 11 sep 2018, 13:19

Dankjewel xDenies! Ik wacht nog even af, want ik kreeg een onverwacht berichtje dat de hamster het toch beter aan het doen is. Ze overwegen nu om zelf het zwakke hamstertje te houden en mij het sterkere mannetje te geven (twee keer zo zwaar als de hamster die ik eerder zou krijgen). Lijkt me beter: hoewel ik graag voor een hamster wil zorgen, denk ik dat ze een valse start had en dat het qua stress niet te doen zou zijn om haar te verhuizen...

Plaats reactie