Syrische hamstervrouwtje gezocht omgeving Gorinchem

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Plaats reactie
Laura&Gerrit
Leeftijd: 18

Syrische hamstervrouwtje gezocht omgeving Gorinchem

Bericht door Laura&Gerrit » 13 feb 2019, 20:59

Hoi allemaal,

Ik ben Laura(18) , mijn moeder(Sandra/Loesje) was hier lid in de tijd dat ze meedeed aan shows met syren, rusjes en campbelli's (2003/2006)

Ik ben op zoek naar een syrische goudhamster vrouw. (geen fok, ze zal de enige zijn)
Ik woon vlak bij Gorinchem.
Ik zoek hem hier omdat ik nog goed weet dat ze beter niet van broodfokkers kunnen komen.

Mijn moeder wil vast wel een stukje rijden voor mij... maar niet te ver.

Ik ben helemaal gek op mijn hamster GERRIT

Laura&Gerrit

Re: Syrische hamstervrouwtje gezocht omgeving Gorinchem

Bericht door Laura&Gerrit » 13 feb 2019, 21:20

Edit : mijn moeders gebruikersnaam Loesje werd later blijkbaar Havik. En ze was tot ongeveer 2011 actief hier.

Romy S

Bericht door Romy S » 14 feb 2019, 11:41

In jou regio zitten helaas geen fokkers meer . De dichstbijzijnde zal in Odijk bij Utrecht zijn, Alba's knagertjes
Hobbyfokker Syrische Hamster in Enschede https://www.facebook.com/Hamstery-Het-T ... 176487004/

Laura&Gerrit

Bericht door Laura&Gerrit » 14 feb 2019, 15:44

Romy S schreef:
14 feb 2019, 11:41
In jou regio zitten helaas geen fokkers meer . De dichstbijzijnde zal in Odijk bij Utrecht zijn, Alba's knagertjes
Ik zoek een hamster, geen fokker.
Zou het zelfs fijner vinden als het van een liefhebber vandaan kwam.
Iemand die eens 1 keer een nestje wilde, of een oeps nestje.
Of zelfs iemand die een nog niet heel oude hamster weg wil doen, bijvoorbeeld door geen zin en tijd meer er in willen steken.

Gabriëlle
Leeftijd: 35

Bericht door Gabriëlle » 14 feb 2019, 16:02

De meeste fokkers zijn juist liefhebbers!

Ik ken je moeder nog wel van de shows, ze heette vroeger Sandra op het forum, maar die naam heeft ze weggegeven en toen heeft ze inderdaad de naam Havik aangenomen.

Ik fok nog steeds hamsters, gaan zelf nog terug naar de oude lijnen van Marian Heesbeen, die voormalig fokker zal bij jouw moeder nog wel een belletje doen rinkelen. Ik zit te ver uit de buurt dichtst bijzijnde wat ik kom is Exoknaag in April.
En anders kan ook ik Alba's knagertjes aanraden voor een leuke met liefde gefokte hamster ;).

Laura&Gerrit

Bericht door Laura&Gerrit » 17 feb 2019, 21:57

Tekst van mijn moeder, Sandra.

Hee Gabriëlle! Wat leuk dat jij er ook nog bent... en dat je mij nog kende... # bloosss😊

Laura heeft inmiddels een lief wit zwart oog dametje van ongeveer 6 weken gevonden. Ze komt van een leeftijdgenootje die een keer een nestje mocht van haar ouders. Ze heet Bijou en is de meest tamme syrische hamster die ik ooit in mijn handen had.
Morgen is haar grote kooi klaar, na een grote afstof en ontsmet beurt. Een "mary" als ik me de naam goed herinner?

Ik was al een aantal weken voordat Laura vroeg of ze weer een hamster mocht, zelf aan het twijfelen of ik weer zou beginnen😇
Maar nu ik Bijou een paar keer heb vastgehouden ben ik weer compleet verkocht haha.
Zou ik in het voorjaar eens langs mogen komen Gabriëlle? Je hebt echt schitterende hamsters nog steeds😍 Tis natuurlijk best ver vanaf mijn woonplaats, maar ik doe aan wandelsport en wil rond die tijd graag weer eens in Schoorl wandelen.
Shows en fokken zal ik niet meer aan beginnen hoor, denk ik. Vond het toen zo naar , die donkere kant van campbelli's rusjes en syren fokken😶🤐

Plaats reactie