Aangeboden: ervaren baasje voor een hamster die een goed thuis zoekt!

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Plaats reactie
OliveViva

Aangeboden: ervaren baasje voor een hamster die een goed thuis zoekt!

Bericht door OliveViva » 18 jul 2019, 15:14

Een aantal jaar geleden heb ik heel wat hamsters gehad en ben ik veel actief geweest op dit forum. Inmiddels al een tijdje geen kleine knagers meer gehad en het kriebelt enorm. Ik heb geen spullen of kooien meer en begin dus helemaal opnieuw. Ik weet hoe lastig het kan zijn om een geschikt, nieuw baasje te zoeken voor je hamster, dus ik stel me hierbij graag beschikbaar voor een hamster op dit forum die een liefdevol, nieuw thuis zoekt! Ik heb jaren ervaring in het houden van hamsters en andere kleine knagers, werk zelf in een dierenartspraktijk en hij of zij komt terecht in een liefdevol gezin. :D

Mocht er hier niemand een nieuw thuis zoeken dan ga ik een hamster uit het asiel adopteren en dan ben ik in ieder geval op zoek naar nieuwe toebehoren, aangezien ik toen alles heb weggedaan. Dus mocht er iemand onderstaande te koop hebben, stuur me gerust een pb!

-Een mooie, glazen behuizing (aquarium/terrarium, minimaal 80x50 cm)
-Spulletjes (huisjes, tunnels, loopwielen etc, het liefst zoveel mogelijk hout/natuurlijke materialen)

Sylvia.

Re: Aangeboden: ervaren baasje voor een hamster die een goed thuis zoekt!

Bericht door Sylvia. » 18 jul 2019, 15:50

Welkom terug op het forum!
Zet even erbij in welke omgeving je een hamster zoekt en wat voor soort hamster je zoekt!
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell, Finn en Sahbi

OliveViva

Re: Aangeboden: ervaren baasje voor een hamster die een goed thuis zoekt!

Bericht door OliveViva » 18 jul 2019, 16:44

Ik zoek een hamster in de omgeving van Arnhem. Ik kan een dwerghamster meer ruimte bieden dan een syr :)

Plaats reactie