Jonge goudhamster gezocht

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: I

Plaats reactie
Naomietjeee
Hamsters: Hamana

Jonge goudhamster gezocht

Bericht door Naomietjeee » 28 sep 2019, 17:12

Hey Hey iedereen!
Ben al een tijd op zoek naar een goede plek om een nieuwe hammie op te halen/kopen, maar merk dat dit nog best lastig is... :-?
En toen dacht ik: wrm vraag ik t niet aan mijn mede hamster-liefhebbers? Dus hier ben ik dan :)
Even wat informatie die wel handig is om te weten:
-Een goudhamster, t liefst een jonge, vrouwtje of mannetje, maakt niet uit. Dit wordt mijn derde hamster en het lijkt me heel leuk om mijn hamster zijn/haar ''hele'' levensloop te zien.
-Ik woon in Rotterdam, Schiebroek, en qua vervoer ben ik best beperkt. Ben namelijk 14, dus ben afhankelijk van mijn ouders en die willen niet te ver rijden. Voor hun is niet te ver, ongeveer: 30 minuutjes.
- T liefst hoop ik mijn hammie van een opvang of een (hobby) fokker te ontvangen, omdat ik met mijn eerste hammie slechte ervaringen met een dierenwinkel heb gehad. Maar als iemand echt een fijne ervaring met een bepaalde dierenwinkel heeft gehad, sta ik hier wel voor open.
Iemand een adresje voor mij?
-xxx- Naomi

Naomietjeee

Re: Jonge goudhamster gezocht

Bericht door Naomietjeee » 28 sep 2019, 17:14

Heb trouwens nog een goudhamster, maar ze komen natuurlijk niet t zelfde hok!

xDenies
Leeftijd: 26

Bericht door xDenies » 28 sep 2019, 17:14

Er zijn niet zo veel fokkers in deze omgeving uit mijn hoofd. Maar je hebt wel fokkers die vaak wat heen en weer reizen of contacten hebben die dat doen. Je hebt bijvoorbeeld Alba's Knagertjes, misschien kan die met je mee denken? De exoknaag is net geweest dus dat is wel zonde! Geen idee of je tot 1 december kan wachten want dan komen er meerdere fokkers samen in Utrecht ;)
Hamstery Pure Colour
HamsterScaping, het creëren van een natuurlijke leefwereld voor je hamster.
http://www.HamsterScaping.Info
Facebookgroep Hamsterscaping

Naomietjeee

Bericht door Naomietjeee » 28 sep 2019, 17:22

Ik zal Alba's knagertjes dan maar eens gaan contacten, zelf was ik daar nog niet opgekomen, dus dankjewel! En anders kan ik best wel even tot 1 december wacht hoor! Vind t eigenlijk wel heel leuk (en schattig) om een x zo'n ervaring op te doen en heb daar eigenlijk, tot nu toe, nooit van gehoord. :D

xDenies
Leeftijd: 26

Bericht door xDenies » 29 sep 2019, 09:48

Dan zou ik zeker dat doen. Je kan dan ook nog eens kijken bij Hamstery Patches, Hamstery Doux Amour, Hamstery Phaléne & Hamstery Bbeauty :) Die komen veelal ook naar de Exoknaag.
Hamstery Pure Colour
HamsterScaping, het creëren van een natuurlijke leefwereld voor je hamster.
http://www.HamsterScaping.Info
Facebookgroep Hamsterscaping

Plaats reactie