Bij deze eerst een foto van het dameskoppeltje:

En een foto van de mannen… met hun is ook één van de wildkleur ukken van het gevlekte dametje waar ik hieronder nog op terug zal komen. Er zijn dus twee gemengde koppels beschikbaar:

Reserveringen:
- 2x wildkleur vrouw (NOG BESCHIKBAAR)
- 2x wildkleur/white-face man (GERESERVEERD VOOR KA)
- 2x wildkleur/white-face man (GERESERVEERD VOOR BOYKUH)
Het nestje van gevlekt en Fenix is geboren op 13 maart 2011 en mag op 17 april verhuizen. Het zijn 3 wildkleurtjes (2x vrouw, 1x man). De man is alvast gekoppeld aan de bovenstaande mannen (te herkennen aan de wat grotere witte vlek boven de voorpoot). Bij deze een foto van het dameskoppeltje:

Reserveringen:
- 2x wildkleur vrouw (NOG BESCHIKBAAR)
Daarnaast is er ook nog een ouder dameskoppeltje van ditzelfde koppel beschikbaar. Deze zijn geboren op 17 februari 2011 en mogen dus al per direct verhuizen.
>>FOTO's VOLGEN BINNENKORT<<
Reserveringen:
- 2x wildkleur vrouw (GERESERVEERD VOOR ELINE)
Vervolgens heb ik ook nog een nestje zitten van Pearl en Felix, geboren op 3 maart 2011 en mogen inmiddels dus ook verhuizen. Het zijn 4 wildkleurtjes waarvan 2 mannen en 2 vrouwen.
>>FOTO's VOLGEN BINNENKORT<<
Reserveringen:
- 2x wildkleur vrouw (GERESERVEERD VOOR DANIELA)
- 2x wildkleur man (NOG BESCHIKBAAR)
Mochten er vragen zijn, kun je altijd PM-en. Ik vraag 15 euro voor een koppeltje en in goed overleg mogen ze ook alleen verhuizen (bij voorkeur in tweetallen aangezien ze erg sociaal zijn).
Voor extra foto's van de bovenstaande koppeltjes verwijs ik naar dit topic: Robbienestjes na de exoknaag...