In het kort nog even waar dit topic voor is bedoeld:
- Advertenties op voornamelijk Nederlandse sites die hamster-gerelateerd zijn. Voor deze advertenties hoef je dus niet ook nog eens een apart topic te openen om ze onder de aandacht te brengen.
- Advertenties die interessant zijn voor de leden op het forum. Advertenties waarin te kleine kooien worden aangeboden, kapotte spullen of voederdieren zijn voor niemand aantrekkelijk.
Om het voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken spreken we met elkaar af dat wanneer we een advertentie hier willen plaatsen, we in ieder geval het volgende vermelden:
Wat wordt er aangeboden?
Waar wordt het aangeboden?
Hoe duur is het?
Om dit topic zo overzichtelijk mogelijk te houden, vragen we aan jullie om geen reacties te plaatsen als: 'Ah wat lief!', 'Pff dat is echt een te klein kooitje voor die hamster' of 'Die kooi heb ik ook!'. Wat we wel erg op prijs stellen zijn reacties die andere van dienst kunnen zijn. Je kunt denken aan reacties als: 'Ik kan deze hamster opvangen voor iemand' of 'Ik kan deze hamster taxiën naar de EXO-knaag'.
Dan is er nog het kleine verzoek om de links zo kort mogelijk te houden. Je kunt daarvoor gebruik maken van de volgende code:
Code: Selecteer alles
[url=hier de url van de advertentie]De omschrijving[/url]
zeni schreef:Overijssel, Heino. 4 dwergjes in een kleine kooi 2 mannetjes 2 vrouwtjes
http://link.marktplaats.nl/440384522