De komende dagen gaan we een poging wagen om hier weer eens een nestje te krijgen

Het laatste nestje dat we hier hadden, was in 2012 het nest van Védor en Nessarose. Nu heb ik hier weer twee prachtige fokgeschikte beestjes zitten die qua karakter Vé en Nes aardig evenaren, dus eigenlijk ben ik een grote bofkont dat ik hier hopelijk weer ukken van mag gaan verwelkomen!

De moeder van dit nestje wordt onze prachtige Jolie. Ze is een mooie zilvergrijze korthaar dame, geboren bij Romy S uit Duncan en Pluche.
Jolie is eigenlijk een beetje de hamster van mijn vriendin; die twee zijn dikke maatjes. Maar eigenlijk kan Jo het met iedereen goed vinden, zeker wanneer er wat lekkers in het spel is. Ze is een vrolijke, ondernemende dame die graag op onderzoek uit gaat. Bij het kleinste geluidje komt ze haar nestje uit om te kijken of er eten of aandacht te halen valt.

Papa van dit nestje wordt mijn kroelkont Fender, een donkersepia langhaar vent. Hij is geboren bij Hamstery Candy, met als ouders Sunderö en Ariël.
Fender is inmiddels ruim 1 jaar en 8 maanden en nog ontzettend fit. Het is een lekker sulletje, komt gerust bij je liggen en vindt het heerlijk om geaaid te worden. Voor een dame slooft hij zich wel uit, maar verder is hij liever lui dan moe en wordt hij graag lekker verwend. Hij weet heel goed waar hij moet zitten om aandacht te krijgen, maar soms zit hij zichzelf in de weg: dan dommelt hij in slaap op zijn 'bedel-plekje' en snapt vervolgens niet hoe hij daar nou terecht gekomen is.
Kleurverwachting
Ik verwacht zilvergrijs, zilvergrijs umbrous, goud en mahonie. Er is kans op verrassingen, omdat het niet helemaal zeker is wat voor kleurtjes ze verder nog dragen.
In principe worden alle ukjes kortharig, maar er is een redelijke kans op langhaar en zelfs op rex.
Reserveringen
1. Jenna
2. Jenna (onder voorbehoud)
3. Romy
4. Chantal
Interesse in een ukje? Stuur me een PB!
Ik vraag 10 euro en een héél goed huisje voor de ukken!