Tumor?

Voor alle vragen over de gezondheid van je hamster

Moderator: I

Plaats reactie
_Zuurstok

Tumor?

Bericht door _Zuurstok » 30 aug 2017, 09:33

Hoi! (Ik ben hier al zolang niet geweest, hoi! Iedereen nog actief hier? :zwaai: )

Ik heb een Rus van zo'n 2 jaar en sinds kort heeft ze witte uitstulpsels bij haar oor. Nu is het om het oor heen kaal geworden en heeft ze het open gekrabd. Ze lijkt er verder ook last van te hebben door met haar kop te schudden. Het andere oortjes begint ook zag ik net. Nu wil ik natuurlijk naar de dierenarts maar de kans dat als ik daar kom en hij zegt: Jaa het is maar een hamster dit en dat, is natuurlijk weer aanwezig. En aangezien ik daar natuurlijk kom voor hulp zou ik graag jullie advies willen, iemand ervaring met het laten weghalen of behandelen van zulke plekken? Als het tumoren zijn, wat is dan de beste optie? En zijn er überhaupt opties? Ik las online dat er meerdere dingen mogelijk zijn, zoals poliepen etc? Iemand daar ervaring mee? En wat waren toen de opties? Ik zou haar graag pijn vrij hebben natuurlijk en mogelijk dat ze nog even mee gaat :+:
De reden dat ik advies vraag voordat ik naar de dierenarts ga is omdat ik graag zelf al een beetje een idee zal willen hebben wat mijn opties zijn, voordat ik voo keuzes gezet word die mij onbekend zijn of niet aanstaan. Hopelijk kan iemand mij helpen :)

Groetjes Mandy

Mooonie
Hamsters: Humpy, Pumpkin
Leeftijd: 24

Re: Tumor?

Bericht door Mooonie » 08 sep 2017, 22:52

Zie dat er nog niet gereageerd is, helaas weet ik niet zo goed hoe en wat in dit geval. Ben je bij de dierenarts geweest? Hoe gaat het nu?

_Zuurstok

Re: Tumor?

Bericht door _Zuurstok » 10 nov 2017, 14:13

Late reactie maar ik kom hier nooit meer.. Ben inmiddels bij de dierenarts geweest en het bleken toch een soort wratjes te zijn. Ze blijft er inmiddels goed af en zijn zelfs bijna helemaal weg.. Goed nieuws dus!
Groetjes Mandy

Plaats reactie