Hamster verkouden/allergisch?

Voor alle vragen over de gezondheid van je hamster

Moderator: I

Plaats reactie
Assiehamsters
Hamsters: Belle

Hamster verkouden/allergisch?

Bericht door Assiehamsters » 16 sep 2018, 19:31

Mijn hamster is een tijdje geleden begonnen met niezen, toen had ze nog joris no smell cotton n cotton als bodembeddeking. Ik ben toen naar de dierenarts gegaan heb antibiotica meegekregen en carefresh in haar hok gedaan. Het ging een weekje ongeveer beter met haar maar nu begint ze weer te niezen. Ze staat niet op de tocht en heeft alleen carefresh in haar hok. Zijn er nog meer reden waarom ze zoveel kan niezen?

Assiehamsters
Hamsters: Belle

Re: Hamster verkouden/allergisch?

Bericht door Assiehamsters » 16 sep 2018, 19:35

Assiehamsters schreef:
16 sep 2018, 19:31
Mijn hamster is een tijdje geleden begonnen met niezen, toen had ze nog joris no smell cotton n cotton als bodembeddeking. Ik ben toen naar de dierenarts gegaan heb antibiotica meegekregen en carefresh in haar hok gedaan. Het ging een weekje ongeveer beter met haar maar nu begint ze weer te niezen. Ze staat niet op de tocht en heeft alleen carefresh in haar hok. Zijn er nog meer reden waarom ze zoveel kan niezen?
Ze doet dit trouwens vooral als ze aan t graven is, ik las net dat syrische hamster dan vaker een soort niezend geluid maken? Is dit waar?

Goudhamster Hammie
Hamsters: Lilly

Bericht door Goudhamster Hammie » 16 sep 2018, 21:28

Dit klopt. Maar als je hamster het ook op andere momenten doet, dan zou je misschien toch van een allergie uit kunnen gaan. Maar syrtjes die maken inderdaad een geluidje tijdens het graven dat je wel als niezen kunt aanhoren

amberiscool
Hamsters: Molly
Leeftijd: 21

Bericht door amberiscool » 17 sep 2018, 13:55

Mijn hamster maakt dit geluidje ook, maar ik heb ook gelezen dat ze dat geluidje maken als ze blij of bang zijn.
Dus misschien houdt je hamster wel heel veel van graven! :)

Plaats reactie