Niezende syrische hamster

Voor alle vragen over de gezondheid van je hamster

Moderator: I

Plaats reactie
Esmeedoet
Hamsters: Ukkie, dikkie,chip, silver,

Niezende syrische hamster

Bericht door Esmeedoet » 05 nov 2018, 12:28

Mijn hamster is heel erg aan het niezen en piepen sinds ik thuis ben gisteren. En haar linker oogje is heel viezig ( meerdere malen met gekookt water schoongemaakt) sinds gister ook anti allergie bodem bedekking er in gedaan, maar niks helpt. Ze eet en drinkt nog wel gewoon goed. Heeft iemand tips of weet iemand wat het kan zijn. Ik maak me exht heel erg veel zorgen namelijk😭.
Hierbij ook 2 videos.

Een update ben tijd terug naar de dierenarts geweest. Antibiotoca gekregen. En heb het haar gegeven. Maar het gaat nog steeds steeds slechter met der, ondanks de antibiotica. En nee het js geen zaagsel ik heb hennep vezel. Dus ik weet het gewoon even allemaal niet meer😔
Laatst gewijzigd door Esmeedoet op 08 dec 2018, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Chantal_1978

Re: Niezende syrische hamster

Bericht door Chantal_1978 » 05 nov 2018, 13:56

Naar de dierenarts gaan

Sylvia.

Bericht door Sylvia. » 05 nov 2018, 14:19

Het beste ga je zo snel mogelijk naar de dierenarts. Zo te zien heeft ze een luchtweginfektie. De dierenarts kan daar een antibiotica kuur voor geven. Dat ze nog goed eet is in elk geval een goed teken. Maar ze ziet er echt ziek uit. Je kunt zien dat ze benauwd en vermoeid is. Als je te lang wacht met behandelen kan het fataal zijn! Dus ik zou echt proberen om vandaag nog een dierenarts te bezoeken!
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell, Finn en Sahbi

Mirkku
Leeftijd: 27

Bericht door Mirkku » 06 nov 2018, 11:03

Sylvia heeft het al uitgelegd, hopelijk kon je naar een dierenarts gaan?? We horen graag een update!
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, syrenman Herman, de 4 gekko's en van alle wandelende takjes en kevers.

Mcdbergh
Hamsters: Dikkie Dik

Bericht door Mcdbergh » 10 nov 2018, 19:29

kan ook aan je grond bedekker liggen, is dit zaagsel???

Plaats reactie