Wat is dit?

Voor alle vragen over de gezondheid van je hamster

Moderator: I

Mcdbergh
Hamsters: Dikkie Dik

Re: Wat is dit?

Bericht door Mcdbergh » 10 nov 2018, 20:08

Sylvia. schreef:
10 nov 2018, 20:07
Ik heb nog even verder aan Gabrielle gevraagd. Maar, dit is dus normaal bij Syren. Dus, je hoeft je geen zorgen te maken. Sorry, dat ik je ongerust heb gemaakt. Ik wist dit niet van dat gekke pigment bij Syren.
is helemaal niet erg, daarom zijn we hier om elkaar te helpen.. toch?

Sylvia.

Bericht door Sylvia. » 10 nov 2018, 20:11

Ja, ik schrok er eerlijk gezegd een beetje van. En zeker omdat jullie al zo'n pech hadden met jullie vorige diertje. En daarom heb ik ook even snel aan Gabrielle gevraagd ivm haar ervaring met Syren en hun bijzonderheden. Maar, ik ben heel blij dat er niets aan de hand blijkt te zijn!
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell, Finn en Sahbi

Mcdbergh

Bericht door Mcdbergh » 10 nov 2018, 20:20

dankjewel, ik schrok er namelijk ook van...
We hebben haar nu van discus uit weert , deze eigenaar van de winkel krijgt de hamsters rechtstreeks van een fokker af.
Deze fokker is de hamster terug aan het fokken naar hun eigen formaat.. ( toen we haar kochten schrokken we even van de grote ), mij zoontje zei boh die is dik. van daar ook de naam dikkie dik....

Sylvia.

Bericht door Sylvia. » 10 nov 2018, 20:26

Oh, dat zou wellicht Syrenfokker Luc kunnen zijn. Die woont in Grathem en dat is vlak bij Weert. Zijn hamsters zijn inderdaad heel groot.

Leuke naam! Een rusje van Sicos (eigenaar van het forum) heet ook Dikkie Dik, dus zijn er 2 Dikkie Diks op het forum. :-)
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell, Finn en Sahbi

Mcdbergh

Bericht door Mcdbergh » 10 nov 2018, 22:37

Sylvia. schreef:
10 nov 2018, 20:26
Oh, dat zou wellicht Syrenfokker Luc kunnen zijn. Die woont in Grathem en dat is vlak bij Weert. Zijn hamsters zijn inderdaad heel groot.

Leuke naam! Een rusje van Sicos (eigenaar van het forum) heet ook Dikkie Dik, dus zijn er 2 Dikkie Diks op het forum. :-)
Ja dat zei de verkoper dat deze van Luc afkwam.
Ze is echt lief alleen nog heel schuw.
Hoe kan ik haar vertrouwen nog beter winnen?

Sylvia.

Bericht door Sylvia. » 11 nov 2018, 10:14

Ik heb zelf alleen heel lang geleden een Syrtje gehad. Ik heb zelf altijd rusjes en ik heb 2 robbies gehad. Dus heb niet zo veel ervaring met Syrtjes. En Sytjes hebben toch wel zo hun eigen karakter. :-)

Hier op het forum is heel wat info te vinden over het tam maken. Of je kunt hier op het forum een topic openen en dan kun je specifiek over jullie Syrtje praten. Of je neemt contact op met Luc. Ik weet niet of je een facebookpagina hebt. Je kunt hem vinden onder Hamstery BBeauty. Hiervoor fokte Luc muizen. Zijn muizenpagina bestaat nog en daar staan ook zijn contactgegevens op.
https://sites.google.com/site/mouserybl ... ty/contact

Mcdbergh

Bericht door Mcdbergh » 11 nov 2018, 11:19

Sylvia. schreef:
11 nov 2018, 10:14
Ik heb zelf alleen heel lang geleden een Syrtje gehad. Ik heb zelf altijd rusjes en ik heb 2 robbies gehad. Dus heb niet zo veel ervaring met Syrtjes. En Sytjes hebben toch wel zo hun eigen karakter. :-)

Hier op het forum is heel wat info te vinden over het tam maken. Of je kunt hier op het forum een topic openen en dan kun je specifiek over jullie Syrtje praten. Of je neemt contact op met Luc. Ik weet niet of je een facebookpagina hebt. Je kunt hem vinden onder Hamstery BBeauty. Hiervoor fokte Luc muizen. Zijn muizenpagina bestaat nog en daar staan ook zijn contactgegevens op.
https://sites.google.com/site/mouserybl ... ty/contact
Dankjewel Sylvia

Ik ga eens hier rond neuzen...

Plaats reactie