Nat kontje hamster?

Voor alle vragen over de gezondheid van je hamster

Moderator: I

Plaats reactie
Noastic
Hamsters: 1
Leeftijd: 19

Nat kontje hamster?

Bericht door Noastic » 12 nov 2018, 23:42

Afbeelding
Afbeelding

Mijn hamstertje heeft dit. Ziet er niet echt goed uit. Ze is al 2 jaar. Kan dit gewoon urine zijn of is het natstaart? Ik zie geen diarree verder..

Rust zacht Aviva Rose ♥

Goudhamster Hammie
Hamsters: Lilly

Re: Nat kontje hamster?

Bericht door Goudhamster Hammie » 13 nov 2018, 00:43

Wat is haar gedrag verdef? Eet ze goed? Drinkt ze voldoende? Is ze agressief? Heb je haar onlangs verplaatst?

Ikzelf vind het er nog niet heel erg naar natstaart uitzien, maarja ik ben geen dierenarts. Natstaart komt ook minder vaak voor bij oudere hamsters. Als je vermoedt dat het natstaart is, dan zou ik niet te lang wachten met naar de dierenarts gaan.

Noastic

Bericht door Noastic » 13 nov 2018, 06:54

Goudhamster Hammie schreef:
13 nov 2018, 00:43
Wat is haar gedrag verdef? Eet ze goed? Drinkt ze voldoende? Is ze agressief? Heb je haar onlangs verplaatst?

Ikzelf vind het er nog niet heel erg naar natstaart uitzien, maarja ik ben geen dierenarts. Natstaart komt ook minder vaak voor bij oudere hamsters. Als je vermoedt dat het natstaart is, dan zou ik niet te lang wachten met naar de dierenarts gaan.
Ze is niet agressief, eet en drinkt nog wel en heb haar onlangs niet verplaatst. Het lijkt gewoon alsof ze al haar urine laat lopen en zichzelf niet goed meer wast (vanwege haar leeftijd misschien), maar goed beter zekere voor het onzekere, heb nog nooit een hamster met natstaart gehad dus weet ook niet exact hoe dat is.
Rust zacht Aviva Rose ♥

Sylvia.
Hamsters: Sahbi

Bericht door Sylvia. » 13 nov 2018, 10:33

Kan ze zich wel goed voortbewegen? Ik bedoel, normaal lopen en zichzelf wassen? Ik bedoel, laat ze door zenuwschade haar urine lopen en kan ze zich niet meer schoonhouden.