grote bult campbelli

Voor alle vragen over de gezondheid van je hamster

Moderator: I

Plaats reactie
j.uudd
Hamsters: pluisje, boefje, snoetje
Leeftijd: 15

grote bult campbelli

Bericht door j.uudd » 17 aug 2019, 23:22

hoiii,
ik kwam er laatst achter dat mijn hamstertje een (grote) bult/zwelling had bij zijn buikje ongeveer.
nu weet ik zelf niet echt wat het is.
ik heb hier 3 foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door j.uudd op 18 aug 2019, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.

ss

Sylvia.

Re: bult/zwelling hamster

Bericht door Sylvia. » 17 aug 2019, 23:30

Dit ziet er behoorlijk serieus uit! Hoe lang heeft ze het al? Gedraagt ze zich verder wel goed?

Je hebt toch 2 campbellie zusjes? Is dit niet gekomen als gevolg van bijtwonden? Dat de onderkant is kapot gebeten en is genezen als een groot litteken met wildvlees...

Hoe voelt het aan? Is het hard of zacht? Mag je er gewoon aankomen? Of lijkt het erg pijn te doen?
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell, Finn en Sahbi

j.uudd
Hamsters: pluisje, boefje, snoetje
Leeftijd: 15

Re: bult/zwelling hamster

Bericht door j.uudd » 17 aug 2019, 23:55

Sylvia. schreef:
17 aug 2019, 23:30
Dit ziet er behoorlijk serieus uit! Hoe lang heeft ze het al? Gedraagt ze zich verder wel goed?

Je hebt toch 2 campbellie zusjes? Is dit niet gekomen als gevolg van bijtwonden? Dat de onderkant is kapot gebeten en is genezen als een groot litteken met wildvlees...

Hoe voelt het aan? Is het hard of zacht? Mag je er gewoon aankomen? Of lijkt het erg pijn te doen?
hoii, bijna een weekje, het is best wel hard vind ik, ik mag er ook gewoon aan komen en het doet ook niet pijn. Ze bijten elkaar ook niet het zijn 2 schatjes tegen elkaar haha. en ze gedraagd zich ook gewoon normaal hoe ze altijd doet
ss

Plaats reactie