Voer voor een Syr

Stel hier je vragen of geef tips over de voeding van hamsters.

Moderator: I

Plaats reactie
Ariyana
Leeftijd: 30

Voer voor een Syr

Bericht door Ariyana » 14 jul 2018, 22:01

Hallo allemaal,

Ik had niet gedacht ooit nog eens terug te komen op dit forum vanwege emigratie plannen en geen hamsters meer te hebben. Maar 3 dagen geleden heeft mijn vriendin een hamster gevonden in een ontzettend smerige kooi (was gedumpt bij een bushalte:evil: :evil: :evil: ). Arme beest was nat geregend, had geen voer of water en was ontzettend klein. De ouders van een collega wilde het arme dier graag verzorgen maar na 1 dag bleken ze zwaar allergish te zijn. Wij hebben toen meteen gezegd dat ze terug bij ons mocht komen wonen om verder gesleep met het beestje te voorkomen.

De ouders zijn wel met haar naar de da geweest en ze is pas 6 weken oud :evil: . Mensen die haar gedumpt hebben, hebben haar te vroeg van het nest gehaald of te jong gekocht. Ze is verder gezond maar ze is heel klein. Ik heb haar nog niet gewogen, eerst even rust geven. Met alle stress van de afgelopen dagen heeft ze dat ook echt nodig.

Mijn vraag wat betreft het voer is welk voer er nu gegeven wordt door de forummers hier. Wij kochten eerst altijd rat rations (zonder supplementen, verse groente en fruit gaven we zelf) en en science selective maar die zijn ermee gestopt. Weten jullie wellicht een ander mengvoer van dezelfde kwaliteit?

Groetjes van Sheila, Early en Chai!

melson

Re: Voer voor een Syr

Bericht door melson » 14 jul 2018, 22:37

ik vind altijd het voer van futterparadies goed: bv. https://futterparadies.de/fp-goldnatur-872.html?c=375
ze hebben ook ander voer voor syrtjes.
groetjes
Melanie

------------------------------------------------
http://mel-s-wereld.webnode.nl/
------------------------------------------------

Plaats reactie