Zooplus JR Farm Small Pet Basket
Moderator: I
Zooplus JR Farm Small Pet Basket
Hebben jullie ervaring met http://www.zooplus.com/shop/rodents/sna ... xes/126677 ?
Het lijkt mij erg lekker maar is het niet teveel om in een keer in Aviva's kooi te zetten?
Het lijkt mij erg lekker maar is het niet teveel om in een keer in Aviva's kooi te zetten?
Rust zacht Aviva Rose ♥
- Rossigmormel
- Leeftijd: 32
Re: Zooplus JR Farm Small Pet Basket
Die heb ik erg vaak aan mn hamsters gegeven vroeger! Ze zijn zeker voor rusjes erg groot, maar ik haalde de mandjes ook regelmatig uit de kooi.
-- 11 sep 2013, 22:26 --
Die heb ik erg vaak aan mn hamsters gegeven vroeger! Ze zijn zeker voor rusjes erg groot, maar ik haalde de mandjes ook regelmatig uit de kooi.
Okay! Ik heb een syrtjeRossigmormel schreef:Die heb ik erg vaak aan mn hamsters gegeven vroeger! Ze zijn zeker voor rusjes erg groot, maar ik haalde de mandjes ook regelmatig uit de kooi.

Rust zacht Aviva Rose ♥
- Rossigmormel
- Leeftijd: 32
Jazeker! Zowel bij rusjes als syren ging het niet allemaal op, maar een groot deel absoluut!
Ik heb er ooit één cadeau gekregen, en mijn rusje smulde sowiso ENORM van de mais, en de rest was gewoon zo snel op dat ik vermoed dat beide syrtjes van mij het erg lekker vonden
Het hooi wat onderin zit knoeit wel enorm, dus als je het gaat bewaren zou ik er een zakje omheen doen 

https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050
Liefs van Mirjam, de 4 gekko's en van miljoenpoten, kevers en vissen.
Liefs van Mirjam, de 4 gekko's en van miljoenpoten, kevers en vissen.
- Haags Hopje
- Leeftijd: 40
dit is ook niet om in ene keer in de kooi te zetten.
het is een pakketje met lekkere dingen gemixed om er 1 voor 1 iets van aan je hamster te geven
het is een pakketje met lekkere dingen gemixed om er 1 voor 1 iets van aan je hamster te geven

gr. Chantal
Hamsters: Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Catootje.
Hamsters: Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Catootje.