FP ASB Mittelhamstermenü Basis

Stel hier je vragen of geef tips over de voeding van hamsters.

Moderator: I

Plaats reactie
Mooonie
Hamsters: Toby en Chika
Leeftijd: 26

FP ASB Mittelhamstermenü Basis

Bericht door Mooonie » 21 jan 2018, 21:46

Ik zou dit voer wel willen proberen voor mijn goudhamster:
https://futterparadies.de/fp-asb-mittel ... 0050&c=375

Echter zijn de verzendkosten hoog. En ik wil niet teveel in 1x keer bestellen omdat ik maar 1 hamster heb en het dan niet vers genoeg blijft naar mijn idee. Nu vroeg ik mij af of er meer zijn hier in de buurt die dit voer geven/willen geven zodat de verzendkosten gedeeld kunnen worden? Ik woon in Hoorn.

Wat zouden jullie evt nog voor ander voer aanraden? Op het moment krijgt ze Witte Molen Premium (dwerg)hamstervoer en Versele Laga Hamster Crispy Muesli Hamsters & Co. Dit voer wordt vaak aangeprezen, maar ik heb begrepen dat de voedingsbehoeften per hamstersoort verschillen en dit voor is voor verschillende hamstersoorten of zelfs verschillende knaagdieren bedoeld (hamsters & co). Is het evengoed wel goed voer?

xAnnick
Hamsters: Penelope <3
Leeftijd: 22

Re: FP ASB Mittelhamstermenü Basis

Bericht door xAnnick » 22 jan 2018, 10:52

Ik bestel daar ook mijn voer, weliswaar voor dwerghamsters. Ik heb samen met mijn nichtje 10 keer een halve kilo besteld (dus 5 per persoon), zodat het telkens apart verpakt is. Je kunt dan 1 zak opvoeren en de rest op een koele plek bewaren, zodat het toch vers blijft. Ik heb nu net de tweede zak aangebroken en het ruikt nog steeds goed en ziet er ook vers uit.
We kwamen toen ook op meer dan 28,99 uit en spaarden toen wat verzendkosten. Wij hebben ook beide maar 1 hamster, trouwens.
Rusje: Penelope <3

♥ Mort ♥ Vaarwel, kleine vriend. 04-10-2013 -- 04-11-2015
♥ Napoleon ♥ Rust maar uit, kereltje. 29-11-2015 -- 14-05-2017
♥ Phoebe ♥ Rust zacht, meisje. 03-07-2017 -- 03-04-2019

Plaats reactie