Ik heb die van Twinckle gekocht, maar nog niet hier staan. Ik heb begrepen dat hij alleen een deurtje bovenop heeft, dat is wel een minpuntje, maar ik ga dus proberen een deurtje aan de voorkant erbij te zetten. Die kun je bestellen meen ik, moet alleen de maat nog een keer meten als ik de kooi heb. Cheetah houdt er niet van om van bovenaf opgepakt te worden en ik vind het ook fijner als ze uit zichzelf de kooi uit kan lopen.
Als het SAM-formaat buizen zijn, en dat idee heb ik wel als ik de foto's zie, al mijn Syrtjes passen daar gewoon doorheen (al meer dan 15 jaar) dus dat valt volgens mij wel mee hoor. Ze zijn iets kleiner dan Ferplast maar Syrtjes hebben er totaal geen moeite mee. Zelfs niet met volle wangzakken, hè Cheetah..

. Voor de rusjes zijn de buizen recht omhoog net te wijd, zodat ze die bochten recht omhoog niet kunnen nemen.
Ik weet niet waar je woont, maar ik zag dat ze regio's hebben met bestellen. Ik woon stomtoevallig in regio 1 en zou dan geen verzendkosten hebben gehad boven de € 20,00, dat klinkt al goed. Ik ben zelf erg benieuwd hoe de kooi bevalt. Zodra ik het weet, zal ik nog wel eens posten

.