Had ik al in groep 4Lientjelief schreef:Engels leer je ook pas om de middelbare school
Aan alle leden
Moderator: Sylvia.
- ikkeislaura
- Hamsters: Lilli
- Leeftijd: 39
- Contacteer:
Wat een gedoe om niks. De reactie van Christof is al anderhalf jaar oud. Verspil je energie ergens anders aan. Wist-je-dat-taal is irritant als het buiten het Wist-je-dat-topic gebruikt wordt, maar reageren op oude topics ook. Als er nieuwe leden zijn die duidelijk niet te veel moeite willen doen om een correcte zin te produceren, kun je ze daar gewoon op aanspreken. Daar hoeft geen speciaal topic voor gemaakt te worden. Wat mij betreft mag dit topic dus dicht (maar ik ben geen moderator).
Edit: bovendien denk ik dat nieuwe leden, als ze ook al geen moeite nemen om de forumregels te lezen, ook niet veel zullen lezen in het forumonderdeel dat helemaal onderaan de webpagina geplaatst is!
Edit: bovendien denk ik dat nieuwe leden, als ze ook al geen moeite nemen om de forumregels te lezen, ook niet veel zullen lezen in het forumonderdeel dat helemaal onderaan de webpagina geplaatst is!
Laatst gewijzigd door De Syriër op 11 mar 2008, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Him? That can't be William Wallace! I'm [i]prettier[/i] than this man!
-
Lientjelief
- Leeftijd: 40
-
sylvana900
- Leeftijd: 29
-
Main
- Leeftijd: 38
Snadraa schreef:Had ik al in groep 4Lientjelief schreef:Engels leer je ook pas om de middelbare schoolMaar goed, dat was dan ook in het buiteland.
Zo blijven we bezig
Voor mij moet het gewoon leesbaar zijn, want iedereen kan een fout maken.
Er is wel een groot verschil tussen een typefout en msn'en.
-
Lientjelief
- Leeftijd: 40
Haha, viel me dus ook net op.. Ja ja, typfout.. Dat mag dus ook niet hé!!
O, en nogmaals: er hoeft dus geen enter na iedere komma of punt. Daarom gebruik je een komma en een punt! Ik vind het zelf namelijk echt storend lezen, en ik snap het idee erachter ook niet echt..
*leest snel door of er geen typfouten instaan.. zeker aangezien ik achter een Oostenrijks toetsenbord zit*
O, en nogmaals: er hoeft dus geen enter na iedere komma of punt. Daarom gebruik je een komma en een punt! Ik vind het zelf namelijk echt storend lezen, en ik snap het idee erachter ook niet echt..
*leest snel door of er geen typfouten instaan.. zeker aangezien ik achter een Oostenrijks toetsenbord zit*
Berichten waarin dat gebruikt wordt sla ik de laatste tijd altijd over. Ik kan wel moeite gaan doen om het te lezen, maar als het de moeite niet waard was om het normaal te schrijven, waarom zou het dan wel de moeite zijn om het te lezen.Lientjelief schreef:O, en nogmaals: er hoeft dus geen enter na iedere komma of punt. Daarom gebruik je een komma en een punt! Ik vind het zelf namelijk echt storend lezen, en ik snap het idee erachter ook niet echt..
Als ik weet dat degene die het doet dyslectie heeft neem ik wel de moeite, omdat ik snap dat iemand dan zijn of haar best heeft gedaan, maar anders lees ik het niet.
En als iemand het dus gewoon heel moeilijk vind op een lopend stukje tekst te schrijven en daarom telkens een enter doet, dan is dat prima, maar zet dat dan even in het onderschrift. (Ik vraag me bijvoorbeeld al een tijdje af of Ines gewoon lui is of moeite heeft met schrijven?)
Groetjes Agnes en de hamsters van Hamstery de Chocoladefabriek!
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl
Hamstery de Chocoladefabriek
VerantwoordFokken.nl